۰
plusresetminus
نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

واردات بی‌رویه معضل بزرگ اقتصادی کشور/ لزوم توجه رسانه‌ها به شعار «حمایت از کالای ایرانی» در طول سال

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹
نماینده فارس در مجلس خبرگان رهبری بر توجه رسانه‌ها به شعار سال در حمایت از کالای ایرانی در طول سال 97 تأکید کرد.
واردات بی‌رویه معضل بزرگ اقتصادی کشور/ لزوم توجه رسانه‌ها به شعار «حمایت از کالای ایرانی» در طول سال
به گزارش "حافظ نیوزآیت‌الله علی‌اکبر کلانتری با تأکید بر حمایت رسانه‌ها از تولید داخل و لزوم پرداختن به آن اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی نباید منحصر به ایام خاصی شود بلکه در طول سال رسانه‌ها می‌توانند با برنامه‌ها و گزارش‌های مختلف، این موضوع را رصد کنند.
وی افزود: رسانه‌ها می‌توانند با معرفی کالاهای باکیفیت ایرانی و کارآفرینان برتر کشور سهم قابل‌توجهی در تحقق شعار سال 97 داشته باشند.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود واردات بی‌رویه را از معضلات بزرگ اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل استقلال و اقتدار کشور، حمایت از تولیدکننده داخلی و کالای ایرانی است که اثرات بسیاری بر میزان اشتغال و رفع بیکاری جوانان دارد.
این استاد دانشگاه شیراز تصریح کرد: قوی کردن تولید داخلی بی‌گمان در کاهش تأثیر تحریم‌های ظالمانه نیز مؤثر خواهد بود، ضمن اینکه روحیه نشاط را در مردم تقویت می‌کند.
وی افزود: از مسؤولان ذی‌ربط نیز انتظار می‌رود که با جلوگیری از واردات بی‌رویه کالای خارجی به کشور، از تولید داخل حمایت کنند.
کلانتری همچنین گفت: افزودن بر کیفیت کالای داخلی و تعصب مردم بر خرید آن دو مقوله‌ای است که باید تولیدکنندگان و رسانه‌ها بر آن تأکید بورزند تا درمجموع رغبت مردم برای خرید کالای ایرانی افزایش یابد.
فارس
کد مطلب : ۱۹۲۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما