رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اعلام کرد:

پویش حمایت از کالای ایرانی در فارس آغاز شد

14 فروردين 1397 ساعت 20:41

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با اشاره به آغاز پویش حمایت از کالای ایرانی، از عموم مردم خصوصا کسبه و بازاریان را به عضویت دراین پویش دعوت کرد.


به گزارش "حافظ نیوزسید محمود هاشمی نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: پویش حمایت از کالای ایرانی با حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بسیج اصناف کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی رسانه و فضای مجازی بسیج اصناف در سطح کشور آغاز شده و ما نیز هم استانی ها و همشهریان خود را دعوت به عضویت در این پویش دعوت می‌کنیم.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی یک وظیفه ذاتی و ملی است که نیازی به بخشنامه ندارد، گفت: برنامه های مفصلی در خصوص حمایت از کالای ایرانی در اتاق اصناف مرکز استان فارس و اتحادیه های صنفی شیراز دیده شده و در سطح کشور نیز کار با عضویت در این پویش آغاز شده است.

او گفت: این پویش در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در راستای نامگذاری هوشمندانه امسال با راهبرد «ترویج عرضه و مصرف کالای ایرانی» برپا شده و هدف اصلی آن انعکاس مزیت‌های رقابتی، فرصت‌ها و چالش‌های کالای ایرانی است و تلاش برای تقویت رونق کسب و کار و اقتصاد کشور است.

هاشمی گفت: این پویش با نام «حمایت از کالای ایرانی» و به نشانی IranianProduct626 @ در تلگرام راه اندازی شده است و ان شاء الله مردم و مسئولان نیز با پیوستن به این پویش به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کمک می‌کنند.

او گفت: تغییر در ساختار فرهنگی و صنعتی که می تواند منجر به توسعه اقتصادی در کشور شود، لازمه این پویش در کشور محسوب می‌شود اما باید بپذیریم که فرهنگ سازی در لایه های مختلف جامعه برای استفاده از کالای ایرانی زمان بر است و خانواده ها، آموزش و پرورش، شبکه های تلویزیونی و برخی مراکز دیگر در کنار حمایت های دولت و مجلس در کنار کسبه و بازاریان سرآغاز یک نهضت خرید کالای ایرانی خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان اینکه برای فروش کالای ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب باید توجه ویژه‌ای به تولید کنندگان داشت، ادامه داد: باید در تمام حوزه‌ها فضای بیشتری برای واحدهای تولیدی و اصناف از نظر ساختار دولتی ایجاد شود و از نظر نظام مالیاتی، بیمه ای و تکنولوژی گرفته تا نظام پولی قوی و سهل الوصول در اختیار تولیدکنندگان و عرضه کنندگان یا همان کسبه و بازاریان قرار گیرد.

هاشمی قاچاق کالا را برای اقتصاد کشور مخرب دانست که تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری را به ‌دنبال داشته است و گفت: اصناف شیراز فروش بهاره خود را با شعار حمایت از کالای ایرانی آغاز کردند؛ یقین داریم امسال سالی پر از خیر، برکت و همراه با موفقیت برای حمایت از تولیدات داخلی برای همه ملت ایران خواهد بود.


کد مطلب: 19217

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19217/پویش-حمایت-کالای-ایرانی-فارس-آغاز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir