۰
plusresetminus
معاون فنی و عمرانی شهرداري شيراز:

سال 97، فصل كار و تلاش است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
معاون فني و عمراني شهرداري شيراز اعتقاد دارد كه سال 97 فصل جديد و طولاني كار و تلاش و سال درخشان براي توسعه و پيشرفت است.
سال 97، فصل كار و تلاش است
به گزارش "حافظ نیوزمهندس حسين آرگيو در جمع مدیران پروژه های شهرداری شیراز گفت: امسال را با انرژي خوب آغاز كرده‌ايم و براي تكميل تمام پروژه‌ها خصوصا پروژه‌هاي شاخص بر اساس اولويت‌هاي مد نظر تلاش بيشتري به‌كار مي‌بنديم.
وی با بيان اينكه پروژه‌هاي عمراني شاخص ارزيابي شهرداري‌ها محسوب مي‌شود، حل مشكلات املاك مورد مسير، تهيه گزارش‌هاي دقيق از وضعيت پروژه‌ها و رفع موانع احتمالي بر سر راه تكميل پروژه‌ها را از اولويت‌ها برشمرد.
معاون شهردار شيراز با بيان اينكه هر پروژه‌اي كه مشكلات شهروندان را رفع كند، انسان محور است، گفت: فصل، فصل کار و تلاش است و بايد با استفاده كامل از زمان در اختيار و چند شيفته شدن پروژه‌ها، به كارها سرعت بيشتري بخشيد.
مهندس آرگيو با تاكيد براينكه هماهنگي‌هاي دورن‌سازماني در اجرا و پيشبرد برنامه‌ها و پروژه‌هاي مختلف اهميت بسياري دارد، گفت: تمام مجموعه‌ي شهرداري يك هدف والا را دنبال مي‌كند و آن رضايت‌مندي شهروندان است.
وی همچنين از اجرايي شدن پروژه‌هاي جديد در سال 97 خبر داد و گفت: به زودي و پس از طی مراحل قانونی پروژه‌هاي جديد را به مناقصه خواهيم گذاشت و به حتم بهره گیری از پیمانکاران بومی در اولویت خواهد بود.
آرگيو يكي از مهمترين اولويت‌هاي سال 97 را آسفالت معابر و خيابان‌هاي شهر شيراز دانست و گفت: سازمان عمران شهرداری شیراز کار بزرگی در زمينه‌ي آسفالت معابر و اجرای پروژه های عمرانی و بازآفرینی شهری، پیش رو دارد.
براساس اين گزارش در این جلسه بر آسفالت مسیر جدید جنوبی و تملک املاک در مسیر تقاطع شهید رودکی، تملک املاک مسیر، نصب گاردریل و پایه های روشنایی در پروژه جوادیه، نصب گاردریل و آرماتوربندی و قالب بندی در پروژه رحمت-امیرکبیر-مطهری، دیوارگذاری پروژه توسعه زیرگذر گلستان و مناقصه چپگرد خروجی صدرا، رفع موانع پیشرفت ساختمان جدید شهرداری، شیب شکن اردیبهشت، بزرگراه و پل رودخانه ای مولوی، فاز سوم بزرگراه کوهسار مهدی، بررگراه توسعه جنوب، تقاطع امیرکبیر-مهدیه و مناقصه پل فدک، بزرگراه های آتی شمالی و جنوبی بزرگراه دکتر حسابی، نصب درزهای انبساط تقاطع غیرهمسطح معلم و ولی عصر و ... و بر به کارگیری نیروی فنی و تکنسین بیشتر در شیفت های مختلف تاکید شد.
کد مطلب : ۱۹۲۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما