۰
plusresetminus

تهیه جهیزیه برای 15 زوج مددجو در قیروکارزین برای نیمه شعبان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۰
مدیر مؤسسه خیریه ولیعصر (عج) گفت: در نظر داریم برای 15 زوج از مددجویان مؤسسه جهیزیه تهیه کنیم تا برای شروع زندگی دغدغه تأمین آنها را نداشته باشند.
تهیه جهیزیه برای 15 زوج مددجو در قیروکارزین برای نیمه شعبان
به گزارش "حافظ نیوزمؤسسه خیریه حضرت ولیعصر (عج) قیر در اقدامی خداپسندانه اقدام به جمع آوری جهیزیه برای 15 زوج مددجو کرده است.
 یاسر بادروج مدیر مؤسسه خیریه ولیعصر (عج) در گفت و گو با خبرنگار شیرازه گفت: در نظر داریم برای 15 زوج از مددجویان مؤسسه جهیزیه تهیه کنیم تا برای شروع زندگی دغدغه تأمین آنها را نداشته باشند.
وی افزود: این اقلام شامل یخچال، اجاق گاز، تلوزیون، فرش، تعدادی ظروف آشپزخانه و مانند اینها می باشد که تاکنون توانسته ایم به اندازه 8 زوج این وسایل را تهیه کنیم.
بادروج ضمن دعوت مردم برای مشارکت در این حرکت زیبا، ادامه داد: سال گذشته نیز برای 12 زوج جهیزیه تهیه کردیم که این کار بدون مشارکت مردم ممکن نبود.
این برنامه در قالب یک جشن 11 اردیبهشت به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهر قیر و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) قیروکارزین، خیریه دو طفلان مسلم (ع) شهر قیر و خیریه حضرت زهرا (س) امامشهر برگزار می شود.
کسانی که قصد مشارکت در این برنامه را دارند می توانند به دفتر مؤسسه خیریه واقع در بولوار امام علی (ع) شهر قیر مراجعه کنند و یا با شماره 09178814043 (حجت الاسلام بادروج) مدیر مؤسسه خیریه تماس بگیرند.
کد مطلب : ۱۹۲۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما