برای دومین بار در شیراز؛

سومین کنفرانس ملی علوم پروتئینی و پپتیدی

21 فروردين 1397 ساعت 15:47

دکتر رضا یوسفی صبح امروز در نشست خبری گفت:دانشگاه شیراز در تاریخ 5 و 6 اردیبهشت ماه امسال برای دومین بار میزبان کنفرانس ملی علوم پروتئینی و پپتیدی می باشد.


به گزارش "حافظ نیوز"، دکتر رضا یوسفی صبح امروز در نشست خبری گفت:دانشگاه شیراز در تاریخ 5 و 6 اردیبهشت ماه امسال برای دومین بار میزبان کنفرانس ملی علوم پروتئینی و پپتیدی می باشد.
گفتنی است که اولین دوره این کنفرانس نیز در دانشگاه شیراز در سال 93 بوده است.
وی ادامه داد: سومین کنفرانس ملی علوم پروتئینی و پپتیدی در 20 محور مختلف و با حضور 300 پژوهشگر داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی کنفرانس ملی علوم پروتئینی و پپتیدی درمورد مقالات ارسالی به این کنفرانس عنوان داشت: 300 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده که 250 مقاله پذیرفته و در قالب سخنرانی و پوستر رائه خواهند شد.
وی از سخنرانی چهره های بین المللی این عرصه گفت و افزود: ده نفر از پژوهشگران و دانشمندان فعال در حوزه علوم پروتئینی و پپتیدی ازجمله پروفسور روبرت هوبر، دانشمند آلمانی و برنده جایزه نوبل شیمی در سال 1988 در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.
استاد زیست شناسی دانشگاه شیراز در خبری خوش برای کلیه دانشجویان و علاقمندان اظهار داشت: در سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت 16 در تالار حکمت دانشگاه شیراز پروفسور هوبر به سخنرانی برای حاضرین خواهد پرداخت و حضور برای عموم امکان پذیر است.

در ادامه دکتر امین رضا ذوالقدر، دبیر اجرایی کنفرانس گفت: این کنفرانس با مشارکت بخش شیمی و زیست دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: به موازات این کنفرانس، 5 کارگاه تخصصی کاربرد تجهیزات با فناوری بالا در حوزه علوم پروتئینی و پپتیدی به وسیله کارشناسان کمپانی های بنام بین المللی سازنده این تجهیزات برگزار می شود.
استاد شیمی دانشگاه شیراز درخصوص حامیان این کنفرانس گفت: دانشگاه شیراز، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری از جمله حامیان این کنفرانس هستند اما متاسفانه هیچ شرکت دارویی و تخصصی این حوزه به کمک ما نیامده و مشتاق نبودند.

خبرنگار: محمد صادقی


 


کد مطلب: 19261

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19261/سومین-کنفرانس-ملی-علوم-پروتئینی-پپتیدی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir