هفته سی و یکم لیگ یک فوتبال کشور؛

پیروزی ارزشمند فجرسپاسی و صعود کاکوهای شیرازی به رده دوم جدول

22 فروردين 1397 ساعت 13:49

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته سی و یکم رقابت های دسته اول صاحب یک برد ازرشمند خارج از خانه شد.


به گزارش "حافظ نیوزاز هفته سی و یکم رقابت های دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم فجرشهید سپاسی در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری تبریز به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

بنا بر این گزارش، یمان سلمانی، سید احمد حیاتمنش، سید جلال عبدی، احسان جودکی، علی مصلی نژاد، محمد پاپی، امین شجاعیان، امین مشایخ، شاهین مجیدی، مهدی نظری و بهروز هوشمند در ترکیب اولیه تیم فجر قرار داشتند.

در این دیدار ابتدا رضا نجاری در دقیقه 8 تیم میزبان را پیش انداخت ولی در ادامه فجرسپاسی شیراز که این هفته ها روی نوار برد گام بر می دارد، موفق شد با گل شاهین مجیدی در دقیقه 30 به بازی برگردد. در ادامه و پیش از پایان نیمه اول امین شجاعیان در دقیقه 44 نماینده شهر شیراز را پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری با پیروزی به رختکن بروند.  در دقایق پایانی نیمه دوم نیز محمد پاپی گل سوم را برای تیم فجر به ثمر رساند.

زرد پوشان شیرازی با کسب این 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه و در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ با کسب 58 امتیاز در جایگاه دوم جدول جای گرفته اند. آنها در سه بازی پیش رو به ترتیب باید به مصاف مس کرمان، نساجی مازندارن و صبای قم بروند.


کد مطلب: 19264

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19264/پیروزی-ارزشمند-فجرسپاسی-صعود-کاکوهای-شیرازی-رده-دوم-جدول

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir