۰
plusresetminus
رئیس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت فارس:

خانه صنعت، معدن و تجارت 16 سال دست اهلش نبود!/ اتاق بازرگانی توانایی لازم را در بازارگشایی ندارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰
رئیس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه اتاق بازرگانی توانایی لازم را در بازارگشایی و بازارسازی ندارد، گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت 16 سال دست اهلش نبود!
خانه صنعت، معدن و تجارت 16 سال دست اهلش نبود!/ اتاق بازرگانی توانایی لازم را در بازارگشایی ندارد
به گزارش "حافظ نیوزسهراب شرفی با اشاره به وظایف خانه صنعت، معدن و تجارت فارس اظهار داشت: زمانی که اتاق بازرگانی رسالت خود را در بازارسازی و بازارگشایی در عرصه‌های مختلف درست انجام نمی‌دهد و توانایی لازم را ندارد خانه صنعت، معدن و تجارت وارد عرصه شده تا این وظایف مهم را به سرانجام برساند.
وی با بیان اینکه چانه‌زنی با دولت و مجلس و حمایت از تولید و رفع موانع آن، از وظایف اصلی خانه صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: دعوت از هیات های تجاری کشورهای متعدد، قوی کردن دیپلماسی تجاری و... از اهداف این خانه است.
شرفی همچنین در زمینه حمایت از کالای ایرانی و تلاش خانه صنعت، معدن و تجارت فارس در این راستا گفت: آموزش صنعت گران در زمینه افزایش اطلاعات برای تولید باکیفیت از اهداف اصلی ما است تا صنعت گران خود را با نیازهای بازار جهانی تطبیق دهند و در این بازار هدف مشخص داشته باشند.
این فعال اقتصادی در مورد هدف مهم دیگر خانه صنعت، معدن و تجارت فارس در آینده نیز اظهار داشت: در تلاش هستیم خانه صنعت، معدن و تجارت ایران را به فارس بیاوریم چراکه این استان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، یعنی استان فارس محور خانه صنعت، معدن و تجارت کشور شود.
وی همچنین در انتقادی از وضعیت گذشته خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت 16 سال از عمرش می‌گذرد اما چون دست اهلش نبود و انتخاباتی وجود نداشت و ایده‌های تازه‌ای از آن بیرون نیامد، موفقیت لازم را نداشته که امید داریم در فصل جدید فعالیت آن اتفاقات بهتری را شاهد باشیم.
شرفی در مورد تشکیلات خانه صنعت، معدن و تجارت فارس نیز گفت: خانه صنعت معدن و تجارت استان فارس متشکل از 2 هزار واحد صنعتی و معدنی در 20 تشکل حقیقی و حقوقی است که هر تشکل حدود 500 عضو دارد که از میان آنان با رأی‌گیری، 9 نفر به‌عنوان اعضای هیات مدیره و در مرحله نهایی نیز 4 نفر انتخاب خواهند شد تا رئیس تشکیلات از میان آنان مشخص شود.
کد مطلب : ۱۹۲۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما