۰
plusresetminus
کازرون یک‌صدا در مقابل تقسیم؛

آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱
آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟ چند روز دیگر باید از ناراحتی و تجمع مردم کازرون بگذرد و چقدر دیگر باید ضد انقلاب از این آب گل‌آلود ماهی صید کند تا از سوی مسئولین استانی شاهد موضع گیری رسانه ای و اتخاذ تدابیر راهگشا باشیم؟
تظاهرات کازرون
تظاهرات کازرون
🔸 این روزها، شهرستان کازرون روزهای پر التهابی را می‌گذراند. شهری تاریخی با قدمت چندهزار ساله و با مردمانی متحد، خون‌گرم و یک‌رنگ، قرار است بار دیگر چندپاره شود تا آن شکوه و اقتدار گذشته‌اش باز هم محدود و محدودتر شود!
🔸 طی روزهای گذشته، مردم کازرون بارها در برابر فرمانداری این شهرستان تجمع کرده‌اند و از لزوم لغو طرحی که در طی آن، قائمیه از این شهرستان جدا خواهد شد سخن گفته و حتی بازار را تعطیل کرده‌اند.
🔸 در بین جمعیت اعتراض کننده، همه اقشار مختلف مردم دیده می‌شوند. از امام جمعه کازرون گرفته تا برخی مسئولین شهری، کسبه بازار و فرهنگیان و بسیاری دیگر از اقشار مردم، در این تجمعات حضور دارند و همه آنها در برابر تقسیم مجدد کازرون و محدودتر شدن آن نسبت به گذشته، معترضند و جز این مساله، اعتراض دیگری ندارند.
🔸در نقطه مقابل اما از موضع‌گیری راهگشا و علنی مسئولین ارشد استان به ویژه استاندار محترم تا امروز خبری در دسترس نیست و این خود تبدیل به یک بحران جدی شده است. دشمن در کمین نشسته و سعی می‌کند اعتراض منطقی مردم غیور و ولایتمدار کازرون را اعتراض به نظام اسلامی جلوه دهد و هرچه که با سکوت عمیق‌تر و بیشتری از جانب مسئولان مواجه شویم، موج‌سواری ضد انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.
🔸 بعید است نظر کارشناسی دستگاه‌های نظارتی درباره تحولات اخیر کازرون تا امروز روی میز استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای تامین استان قرار نگرفته باشد با این حال معلوم نیست علت این همه تعلل برای موضع گیری علنی و خاتمه دادن به این بحران خود ساخته چیست؟
💥آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟ چند روز دیگر باید از ناراحتی و تجمع مردم کازرون بگذرد و چقدر دیگر باید ضد انقلاب از این آب گل‌آلود ماهی صید کند تا از سوی مسئولین استانی شاهد موضع گیری رسانه ای و اتخاذ تدابیر راهگشا باشیم؟ ای‌کاش کار به جایی نرسد که نیاز شود گره‌ای که با دست باز می‌شود، با دندان باز شود!
🔺منبع: هفته نامه #شهر_سبز
کد مطلب : ۱۹۲۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما