۰
plusresetminus
حجت الاسلام طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز:

برای آنکه مردم را از مسائل اصلی کشور دور کنند، هر روز سناریوهای جدیدی می سازند/ سپاه حتی از جانب برخی مسئولان کشور هم مورد هجمه است چون انقلابی و بصیر است

تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: برخی به اشکال گوناگون با سناریوهای از پیش تعیین شده جامعه را درگیر می کنند تا مردم از مسائل اصلی کشور دور شوند.
جامعه روحانیت شیراز
جامعه روحانیت شیراز
به گزارش "حافظ نیوز" و به نقل از روابط عمومی جامعه روحانیت شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید محی الدین طاهری در نشست جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت : سناریوهای از پیش تعیین شده در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده که اخیراً یکی پس از دیگری نمود پیدا می‌کند و هر روز به یک شکل جامعه ما را درگیر می‌کند تا مردم از مسائل اصلی کشور دور شوند .
وی افزود : مهمترین مسئله بحث عدم پاسخگویی مسئولین در مورد وظایفی است که داشته اند وقتی که متاسفانه می‌بینیم برخی از مسئولین سابق و حال حاضر پشت افراد مشکل داری هستند که الان در بازداشت به سر می برند و برای اینکه مردم را مشغول کنند و پاسخگو نباشد سناریوی هایی مانند فتنه ۹۶ که متاسفانه خساراتی هم به مملکت می زنند درست کرده که خوشبختانه با بیداری مسئولین امنیتی و انتظامی و مدیریت هوشمندانه و کارآمد مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم فتنه جمع شد.
طاهری ادامه داد: پس از فتنه 96، قضیه دراویش راه افتاد که چند تن از نیروهای انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند و برخورد با عوامل این قضیه به مذاق بعضی از این افراد خوش نمی‌آمد چون که با آنها نشست و برخاست داشتند و هیچ کدام از آنها نیز در ارتباط با شهادت مظلومانه شهدای نیروی انتظامی و بسیجی موضع‌گیری نکردند ولی در عوض در قضیه دختران بی حجاب و برخورد یک مامور گشت ارشاد صدای همه‌شان درمی‌آید .
 وی اضافه کرد در هیچ کشوری نمی بینیم که عده ای از مسئولان آن کشور اینگونه تیشه به ریشه کشور بزنند  و باید دانست وقتی یک برخورد ناصحیح اتفاق می‌افتد باید با عامل آن اتفاق برخورد شود نه اینکه کل مجموعه نیروی انتظامی و خدماتشان را نادیده گرفت و همه را زیر سوال برد .
 دبیر اجرایی جامعه روحانیت تصریح کرد: این ننگ است که در مجلس شورای اسلامی نماینده ای که غالباً برای خوش آمد دشمنان سخن میگوید موضوع امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال می‌برد و یکی از دستورات مؤکد اسلام را فدای خوش آمد اشخاص معلوم الحال می‌کند و صدای دشمنان نظام اسلامی در مجلس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و می‌گوید که مردم در سال ۵۷ اشتباه کردند و ما نباید این اشتباه را دنبال کنیم و شعارهای داده شده در آن سالها غلط بودند .
 طاهری ادامه داد: و یا سخنان  تفرقه افکن یکی از  مسئولین اجرایی کشور در روز ارتش که نتیجه آن تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این نهاد انقلابی است ، بله سپاه چون بصیرت دارد ، می بیند و درک می کند و به تمام معنا یک نهاد انقلابی بدون وابستگی است و افراد خاص را همراهی نمی‌کند در نظر آنان محکوم است .
 تولیت آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) بیان کرد : جدیدترین سناریو هم که مردم را سرگرم مومیایی‌ پیدا شده کرده اند و برخی از افراد ورود کردند و شعار سرباز وطن سر می‌دهند. کیست که نداند رضا پهلوی چه خیانت هایی  که به اسلام نکرده ؟ در دوران این آقا چقدر از خاک کشور ما به کشورهای دیگر داده شده ، چه جنایت هایی که انجام نداده است.
وی ادامه داد: در زمان پادشاهی این فرد، مراسمات روضه خوانی و عزاداری تعطیل، چادر از سر زنان این مملکت کشیده و نفت ایران تقدیم انگلیس شد؛ دیکتاتوری بود که مجلس را تحمل نمی کرد، کشتار و تبعید مردم ایران ازجمله جنایات اوست .
ظاهری افزود:  می‌گویند این آقا راه آهن کشیده، اما نمی دانند راه آهنی که کشیده شد برای ایران نبود بلکه برای انگلیس کشیده شد و نوکریش به دشمنان این مملکت از همه شاه ها بیشتر بوده و این به اثبات رسیده و این وظیفه ما است که در مقابل این مسائل موضع بگیریم تا مسئولین فکر  نکنند هر کاری که دلشان بخواهد می توانند انجام بدهند و آنان باید پاسخگوی اشتباهات و اظهارات خود باشد .
 در پایان این نشست اعضای جامعه روحانیت شیراز از خداوند متعال طلب شفای عاجل و بهبودی هرچه سریعتر برای حضرت آیت الله ایمانی نماینده معزز مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز داشتند.
کد مطلب : ۱۹۳۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما