عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شیراز:

کمیته امداد پاک ترین, صادق ترین و جهادی ترین ارگان کشور است

8 ارديبهشت 1397 ساعت 12:45

کمیته امداد پاک ترین, صادق ترین و جهادی ترین ارگان کشور است که رسالت امدادرسانی بی منت به نیازمندان جامعه را به خوبی ایفا کرده است.


به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی کمیته امداد, علی رستمیان سبزه خانی, عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در شیراز گفت: کمیته امداد با تدبیر و دوراندیشی امام خمینی (ره) برای رسیدگی و کمک به نیازمندان جامعه تاسیس شده که با تاسیس این نهاد بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش پیدا کرده و نیازمندان جامعه از ابتدای تاسیس تاکنون از خدمات این نهاد ارزشی بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای بررسی و نظارت بر عملکرد نهادهای اجتماعی از جمله بهزیستی و کمیته امداد به شیراز سفر کرده است, افزود: در بررسی های انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) در همه سرفصل ها از جمله اشتغال, حمایت, سلامت , فرهنگ و .... ماموریت خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس بررسی های انجام شده در بحث بودجه های اشتغال زایی , کمیته امداد امام خمینی (ره)  توانسته با حمایت, آموزش و نظارت بر طرح های اشتغال, بیشترین بازدهی را داشته باشد و اکثر تسهیلات ارائه شده با کمترین خطای ممکن به اشتغال پایدار تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) با چهار دهه گذشته بسیار متفاوت شده است, گفت: هم اکنون با حمایت کمیته امداد بسیاری از  مددجویان با ایجاد اشتغال پایدار توانمند و خودکفا شده اند و به نیازمندان کمک می کنند.

علی رستمیان سبزه خانی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث اشتغال سرآمدترین و مطمئن ترین ارگان کشور است, گفت: کمیته امداد با آموزش مهارت های مختلف به مددجویان و ارائه تسهیلات ارزان قیمت و مشاوره و نظارت بر طرح های اشتغال زایی بیشترین حمایت ممکن را از اقشار کم درآمد جامعه کرده است.


کد مطلب: 19311

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19311/کمیته-امداد-پاک-ترین-صادق-جهادی-ارگان-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir