۰
plusresetminus
تبادار استاندارفارس:

شهرستان کازرون تجزیه نمی شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
استاندارفارس گفت: موضوع تشکیل شهرستان جدید در استان فارس از دولت عودت داده شده است.
اسماعیل تبادار
اسماعیل تبادار
اسماعیل تبادار عصر امروز در جمع مردم کازرون با بیان اینکه مردم این شهرستان قرن‌ها در زمینه علم و مبازره سرآمد بوده‌اند اظهارداشت: مردم شهرستان کازون در مبارزه با رژیم ستم شاهی پیشرو بودند.
وی از کازرون به عنوان دروازه غربی استان پهناور فارس یاد کرد و گفت: در گذشته کازرون مسیر ترانزیتی به مرکز کشور بوده و اگر بنا به خدمت در این دیار باشد باید زمینه را برای عبور شاه‌راه از کازرون مهیا کرد.
استاندار فارس افزود: در اولین سفر خود به عنوان استاندار به تونل محرم سر زدم و تاکید داشتم این تونل باید به هر طریقی فعال شود.
وی با بیان اینکه امروز از نزدیک پروژه‌های نیمه تمام در کازرون را دیدم و پیگیری لازم در مورد آن‌ها انجام می‌شود افزود: تونل دیکانک که مکمل تونل محرم است نیز در دستور کار است.
استاندار فارس ادامه داد: همچنین ورزشگاه بزرگ فرهنگیان و نیز جاده سید حسین تا دریس و کازرون به پل‌آبگینه نیز باید تمام شود.
تبادار با اشاره به اعتراضات اخیر مردم کازرون اظهارداشت: امروز حاضر شدم تا از متانت و وقار شما مردم که در اعتراضات و اجتماعات مسالمت‌آمیز شما کمترین آزاری به کسی نرسید، تشکر کنم.
وی با بیان اینکه از دور و نزدیک صدای شما را شنیده و مطالب را از طریق دولت، معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور دنبال کردم گفت: موضوع تشکیل شهرستان جدید از دولت عودت داده شده تا این طرح با درخواست شما اطلاح و به عنوان یک موضوع مهم در مورد فرمانداری ویژه پیگیری لازم را انجام دادیم.
منبع: فارس
کد مطلب : ۱۹۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما