۰
plusresetminus

رمزگشایی از دلیل انتقاد علنی روحانی از اعضای کابینه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶
صحبت رئیس‌جمهور به مثابه تغییر کابینه نبود. یک توصیه‌ای بود مبنی بر اینکه وزرا ناامیدی را در جامعه تزریق نکنند، مشکلات را برطرف کنند و به جامعه امید دهند.
حسن روحانی
حسن روحانی
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تغییر کابینه را توصیه نمی کنم، گفت: اگرچه برخی وزرا خوب عمل نکردند اما در این شرایط فرصتی برای تغییر وجود ندارد.محمد کاظمی در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر توصیه دولت به امید دادن به جامعه و همچنین رویکرد مجلس در خصوص تغییر احتمالی کابینه دولت گفت: صحبت رئیس‌جمهور الزاما به مثابه تغییر کابینه نبود. یک توصیه‌ای بود مبنی بر اینکه وزرا ناامیدی را در جامعه تزریق نکنند، مشکلات را برطرف کنند و به جامعه امید دهند.
وی افزود: اما ما از وضعیت موجود هم نمی توانیم گریزان باشیم؛ شرایط کشور، مسائل بین‌المللی و همچنین مسائلی که آمریکایی‌ها برای ما ایجاد کردند، اینها واقعیت‌هایی است که اگر جامعه در جریان آن قرار گیرد، خیلی بهتر است. اما تغییرکابینه را توصیه نمی کنم اگرچه برخی وزرا خوب عمل نکردند و ضعیف عمل کردند اما به نظر می‌رسد در این شرایط فرصتی برای تغییر وجود ندارد مگر اینکه خود رئیس‌جمهور اقدام کند./
منبع:ایسنا
کد مطلب : ۱۹۳۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما