۰
plusresetminus

دست رد اصولگراها به پذیرش مسئولیت در دولت روحانی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
یقینا اصولگراها در شرایط کنونی که دولت برای خود مشکلات عدیده ای را بوجود آورده و در حوزه هایی همچون اقتصاد و فرهنگ به بن بست های متعددی خورده، رغبتی در پذیرش مسئولیت های کلان اجرایی ندارند.
اصولگرایان
اصولگرایان
حمیدرضا ترقی در پاسخ به این سئوال که درصورت ترمیم کابینه، دولت دوازدهم اصلاح طلب تر می شود یا اصولگراتر گفت: برخی وزرا مثل آقایان آخوندی و قاضی زاده هاشمی به دلیل مشکلات بودجه ای و اعتباری یا اختلاف نظر با روحانی در مسائل اجرایی مدتی است، بحث استعفا و کنارگیری از دولت را مطرح کردند.
طبیعتا به نظر می رسد اگر تغییری بخواهد در ترکیب اعضای کابینه صورت گیرد در چارچوب معیارهای قبلی خواهد بود.وی افزود: یقینا اصولگراها در شرایط کنونی که دولت برای خود مشکلات عدیده ای را بوجود آورده و در حوزه هایی همچون اقتصاد و فرهنگ به بن بست های متعددی خورده، رغبتی در پذیرش مسئولیت های کلان اجرایی ندارند و مسئولیت اجرایی نمی پذیرند چون نمی خواهند بار ناکارآمدی ها به گردن جریان اصولگرایی بیفتد.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه یادآور شد: تغییراتی که در کابینه دولت دوازدهم اتفاق می افتد از داخل جریان اعتدال خواهد بود. به عبارت دیگر هرچند نوعا گرایش دولت دوازدهم به اصلاح طلبان بیشتر است اما آنچه روحانی تأکیدش به عدم وابستگی صریح و روشن افراد کابینه به جناح های موجود کشور است./
منبع: نامه نیوز
کد مطلب : ۱۹۳۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما