باکیفیت‌ترین خودروهای ساخت داخل اعلام شد

13 ارديبهشت 1397 ساعت 21:30

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گزارش ارزشیابی کیفی خودروها را در گروه سبک و سنگین اعلام کرد.


گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در فروردین ماه منتشر شد که بر این اساس، تعداد ۴۰۲۱۸ دستگاه خودرو تولید شده که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۳۷ مدل خودرو در گروه سبک و ۳ مدل در گروه سنگین است.
گروه سبک:
۱- بخش وانت:
در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.
۲- بخش سواری:
در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳، گرند ویتارا و پژو ۲۰۰۸ در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای i۲۰ ، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا B۳۰ و در سطح قیمتی ۴، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، رنو ساندرو و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
گروه سنگین:
۱- بخش باری:
در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو NPR۷۵K، کامیون ولوو FMX۴۶۰ (کمپرسی) و کشنده ولوو FH۵۰۰، با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.
۲- بخش مسافری:
در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.
لازم به ذکر است با توجه تعطیلات فروردین ماه و وجود شرایط خاص تولید خودروهای تجاری در این ماه تنها ۳ مدل خودرو در گروه سنگین تولید داشته اند.
منبع: مهر


کد مطلب: 19329

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19329/باکیفیت-ترین-خودروهای-ساخت-داخل-اعلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir