۰
plusresetminus

دریبل دو طرفه مردم و قانون به سبک ریاست محترم جمهور‼️

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۶
در روزهایی که کشور در بحران عمیق اقتصادی و ارزی فرو رفته، دغدغه ریاست محترم جمهور #تلگرام است و اینکه آیا فیلتر آن درست بوده یا خیر!
حسن روحانی
حسن روحانی
💠 باید یک تولیدکننده باشی تا بفهمی دلار ۷۰۰۰ تومانی چه معنایی دارد! باید یک بازرگان بین المللی و یا یک صادرکننده صنعتی باشی تا بفهمی بی ثباتی در بازار ارز، چگونه می‌تواند اقتصاد و تولید و صنعت را یک شبه زمین بزند! و البته باید مسئول و یا یک کارشناس در یک نهاد امنیتی و یا نظارتی باشی تا بفهمی در همین روزهای آشفتگی دلار و سکه، چه افرادی به میلیاردها تومان ثروت یک شبه و بادآورده دست پیدا می‌کنند!
💠 حال و روز اقتصاد و معیشت مملکت اصلا خوب نیست و برای فهم این خوب نبودن، نیازی به تبلیغات دشمنان و یا بلندگوهای رسانه‌ای و سیاسی نیست. همینکه دلار به مرز ۷۰۰۰ تومان و بیشتر برسد و سکه در خانه بیش از ۲ میلیون تومان جا خوش کند، همه می‌فهمند که سرمایه‌های کشور، از بخش تولید و اشتغال و صنعت به سمت بازار سکه و ارز سرازیر می‌شود و دلار ۷۰۰۰ تومانی، بر همه اقلامی که به کشور وارد می‌شوند تاثیر تورمی‌اش را می‌گذارد. در چنین شرایطی، گرانی خودرو، دارو، مواد غذایی وارداتی اعم از برنج و گوشت و میوه‌جات، آهن آلات و فولاد و هر آن چیز که به کشور وارد می‌شود، یک امر اجتناب‌ناپذیر و قطعی است.
💠 حال، در روزهایی که کشور در بحران عمیق اقتصادی و ارزی فرو رفته، دغدغه ریاست محترم جمهور #تلگرام است و اینکه آیا فیلتر آن درست بوده یا خیر! و آنقدری که این روزها، ریاست محترم جمهور بابت تلگرام حرف می‌زند و ذهن افکار عمومی را به آن متوجه می‌سازد، از معیشت مردم و اقتصاد و صنایع کشور سخن نمی‌گوید!
💠 چه کسی دستور فیلتر تلگرام را صادر و آن را اجرا کرده است؟ حتی بر فرض اینکه شورای عالی فضای مجازی به اشتباه به فیلتر تلگرام رای داده باشد و گزارشات میدانی و براوردهای امنیتی وزارت اطلاعات دولت تدبیر و امید درباره بایدهای فیلتر تلگرام هم به مذاق رئیس جمهور خوش نیامده باشد، اما با این وجود هنگامی که فیلترینگ و مسدودسازی یک پیام‌رسان تبدیل به قانون می‌شود، اجرای آن نیز یک الزام قانونی است و وقتی رئیس جمهور به عنوان بالاترین مرجع اجرای قانون، تصمیم می‌گیرد دست به یک بازی سیاسی بزند و برای معطوف کردن ذهن مردم به سمت مسائل دست چندم، علیه فیلتر تلگرام که اینک دیگر یک قانون است سخن بگوید و آن را اولویت اول کشور کند، در چنین شرایطی باید تعارف را کنار گذاشت و با صدای رسا خطاب به ریاست محترم جمهور گفت:
💥لطفا به این بازی سیاسی پایان دهید! مردم دارند نگاهتان می‌کنند!
کد مطلب : ۱۹۳۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما