۰
plusresetminus
به بهانه درگذشت آیت الله ایمانی امام جمعه فقید شیراز؛

برای آیت ‌اللهِ مظلومِ شهرمان می‌نویسم!

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۵
آیت الله ایمانی می گفت: می گفت عده‌ای در این شهر، برای اینکه نماینده رهبری را در نظر مردم تخریب کنند، حاضرند حتی مصالح استان را زمین بزنند و با سرنوشت مردم هم بازی کنند!
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
تقریبا دو ماه پیش بود که با مرحوم آیت الله ایمانی دیداری داشتیم. فضای جلسه، فضای نقد بود آن هم در حضور مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس آن هم در روزهایی که برخی، شایعه کرده بودند با منتقدین امام جمعه شیراز به بدترین شکل ممکن برخورد می شود!
در آن دیدار به اسم اینکه جوان هستیم و منتقد، مستقیم و غیرمستقیم نقدهای صریح و بعضا تندی را مطرح کردیم و البته شرط کردیم صحبت‌ها، رسانه‌ای نشود و یا با هماهنگی با ایشان رسانه‌ای شود.
نخست آنکه شهادت می‌دهم در آن جلسه، از هر دری حرف زدیم و چیزی جز سعه صدر از آیت الله ایمانی ندیدیم و نشنیدیم!
می‌گفت ۹ سال است برخی که شب و روزشان را برای دشمنی با من یکی کرده‌اند!
می‌گفت ۹ سال است دارند شبانه روزی تلاش می‌کنند من را زمین بزنند و کاری کنند که همه بگویند نماینده رهبری در استان نتوانست! دل پر دردی داشت و وقتی گلایه‌های ما را شنید، راحت گفت که در برابرش، جبهه بندی متنوعی می‌بیند و در برابر هر سیاستی که برای توسعه استان در پیش گرفته، مقاومت غیر قابل تصوری را در برابر خود دیده است!
می گفت عده‌ای در این شهر، برای اینکه نماینده رهبری را در نظر مردم تخریب کنند، حاضرند حتی مصالح استان را زمین بزنند و با سرنوشت مردم هم بازی کنند!
می‌گفت آخرین لحظه ای که ۹ سال پیش، با رهبر انقلاب دیدار داشته و پس از آن به امامت جمعه شیراز منصوب شده، پس از اینکه حساسیت و سختی‌های کار در شیراز و فارس را از زبان رهبر معظم انقلاب شنیده، به حضرت آقا گفته است انگار من را دارید به خط مقدم جبهه می‌فرستید! و واقعا نیز برخی‌ها، کار را به جایی رساندند که شیراز کم از خط مقدم جبهه نداشت برای آیت الله مظلوم شهر ما!
آیت الله ایمانی چهره در نقاب خاک کشید و ان شاالله بابت نیت خالص و مجاهدت‌هایش نزد پیامبر گرامی اسلام سربلند و روسفید خواهد بود اما آنها که کلا رسمشان بی مهری با نماینده ولی فقیه در استان است بدانند امام جمعه جدید این شهر هم انقلابی است و خواهد ایستاد...
نویسنده: مصطفی مشفقیان
کد مطلب : ۱۹۳۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما