آرگیو معاون شهردار شیراز خبر داد:

اجرای پروژه های عمرانی در ماه مبارک رمضان در ساعات پُربازده ادامه دارد

27 ارديبهشت 1397 ساعت 5:19

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: در ماه مبارک رمضان فعالیت عمرانی پروژه های شهرداری به صورت مطلوب ادامه می یابد و تلاش خواهد شد که در برخی پروژه ها زمان فعالیت در ساعات پربازده انجام شود.


مهندس حسین آرگیو در بازدید از برخی پروژه های شهرداری شیراز گفت: برای اجرای پروژه هایی نظیر روکش، و تراش و ترمیم آسفالت معابر، اقدامات ما همچون یک ماه گذشته در شیفت شب ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به مسدود کردن مسیرهای اجرایی آسفالت با هماهنگی پلیس راهور در شیفت شب گفت: این برنامه در ماه مبارک رمضان نیز ادامه می یابد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای پروژه ها در شرایط عادی هم برای استادکاران و مهندسان و کارگران شاغل در پروژه ها سخت به نظر می رسد گفت: کارگران فعال در پروژه‌های شهر شیراز این مهم را با سخت کوشی خود در پروژه ها به اثبات خواهند رساند.
وی اما افزود: با تدابیر اندیشیده شده قصد داریم تا با تغییراتی در زمان عملیات اجرایی پروژه ها، از عصرگاه تا ساعات آغازین صبح راندمان اجرای پروژه را افزایش دهیم.
مهندس آرگیو با بیان اینکه در این برنامه ریزی تلاش می کنیم نه تنها وقفه ای در اجرای پروژه ها ایجاد نشود بلکه شاهد شرایط مناسبی در اجرای پروژه های عمرانی در کنار انجام حجم مناسبی عملیات آسفالت در معابر اصلی و فرعی کلانشهر شیراز باشیم.
وی، ایام بهار تا اواسط پاییز را بهترین فصل برای کار و تلاش شبانه روزی ارزیابی و اضافه کرد: امسال، سال رونق در اجرای پروژه های شهرداری است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز خدمت به مردم را نوعی عبادت دانست و اظهار داشت: خدمت خالصانه کارکنان شهرداری در هر زمان، در سرما و گرما و شب و روز به حتم رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.


کد مطلب: 19372

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19372/اجرای-پروژه-های-عمرانی-ماه-مبارک-رمضان-ساعات-پ-ربازده-ادامه

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir