در نشست هم اندیشی با مشاوران جوان شهرداری شیراز مطرح شد؛

نگاهی که صرفا به پشت میزنشینی و کارمندی می نگرد راهگشای مشکلات شهر نیست

8 خرداد 1397 ساعت 18:07

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: نقد اگر دلسوزانه و عالمانه باشد زمینه‌ساز اصلاح عملکرد مسئولان و بهبود شرایط زندگی شهروندان می‌شود.


هم اندیشی با مشاوران جوان شهرداری شیراز؛
نقد عالمانه به اصلاح منجر می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: نقد اگر دلسوزانه و عالمانه باشد زمینه‌ساز اصلاح عملکرد مسئولان و بهبود شرایط زندگی شهروندان می‌شود.
مهندس حسین آرگیو در جلسه‌ی هم‌اندیشی با مشاوران جوان شهرداری شیراز تاکید کرد که مجموعه‌ی شهرداری از نقدهای عالمانه استقبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان و افکار نو، اداره امور جامعه را به سوی تکامل سوق می‌دهد، گفت: طرح نقد از سوی جوانان در این برهه‌ی زمانی کافی نیست، ما برای ساختن آینده‌ی شهر نیازمند افکار اجرایی، خلاقانه و نو هستیم و این رویکرد عملگرایانه‌ است که با در نظر گرفتن صرفه و صلاح جامعه، اصلاح امور را به همراه خواهد داشت.
معاون شهردار شیراز به جوانان توصیه کرد که نظاره گر امور برای اجرای افکارشان نبوده و خود نیز وارد گود شوند .
مهندس آرگیو ورود جوانان خوش فکر و پرتوان به گود اجرایی را نیازمند اعتماد مسئولان در تمامی مراتب مدیریتی اجتماع ارزیابی کرد و افزود: از طرح ها و اندیشه های نو و قابل اجرا برای ساخت مجموعه های ماندگار در شیراز حمایت همه جانبه انجام خواهد شد.
وی با تصریح اینکه نگاهی که صرفا به پشت میزنشینی و کارمندی و استخدامی می نگرد نمی تواند راهگشا باشد گفت: جوانان بصورت بخش خصوصی در قالب شرکت های توانمند دانش بنیان و مشاوره ای می توانند هدایتگرانه عمل کنند .
مهندس آرگیو با اشاره به حمایت عملی شهردار شیراز از نگاه جوانان به مسایل شهری گفت: جوانان، شیراز را به تکاپو به سوی آینده ای روشن، جهانی و الگو حرکت خواهند داد .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز:
حرکت رو به جلو مهم است
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز نیز در این جلسه بر نگاه آینده نگرانه و حرکت رو به جلو تاکید کرد.
مهندس آرش فرج زاده با اشاره به اینکه بودجه و برنامه ی مصوب چراغ راه عملکرد است گفت: نگاه کارشناسانه به بودجه است که حرکت رو به جلو را تنظیم می کند.
وی از نقد صرف به گذشته در هر زمان انتقاد کرد و افزود: سرگرم شدن به نقد گذشته ما را از حرکت رو به جلو باز می دارد .
مهندس فرج زاده مشاوران جوان شهرداری را زمینه ساز حرکت رو به جلو در شرایط فعلی شهرداری ارزیابی کرد و افزود: پتانسیل موجود در حوزه ی مشاورین شهردار محترم سبک رفتاری و نگاه مناسب به آینده را زمینه سازی خواهد کرد .
معاون شهرداری شیراز به جوانان توصیه کرد در کنار نگاه نقادانه به گذشته، نگاه آینده نگرانه برای انجام کارهای بزرگ داشته باشند .

مشاور شهردارشیراز:
جلسات مشاوران جوان شهرداری شیراز مستمر است
مشاور شهرار شیراز در امور جوانان نیز به بیان دیدگاه هایی برای اصلاح پروژه های شهری شیراز پرداخت و افزود: جلسات مستمر کارشناسی با حضور نمایندگان جوان بخش های مختلف شهرداری برای رفع مشکلات شهر انجام می شود .
علی‌محمد کاکایی با اشاره به رویکرد جوان گرایی شهردار شیراز بر بهره گیری از توان و ظرفیت جوانان در اداره شهر گفت: می توان با باز کردن بسیاری از گره های مدیریتی و اجرایی به سمت ایجاد تحولات مثبت در شهر و زندگی شهروندان گام برداشت.


کد مطلب: 19412

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19412/نگاهی-صرفا-پشت-میزنشینی-کارمندی-می-نگرد-راهگشای-مشکلات-شهر-نیست

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir