۰
plusresetminus

دعوت مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار فارس برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲
نماینده ولی فقیه و استاندار فارس از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
روز قدس
روز قدس
آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی‌فقیه و اسماعیل تبادار استاندار فارس در پیامی مشترک از قشر‌های مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
متن این پیام بدین شرح است: 
«فلسطین قلب امت اسلام و روز قدس روز مستضعفان جهان اسلام است. امام خمینی(ره) 
روز قدس میراث گران‌بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و امید ملت‌های در بند و جلوگاه مقاومت، مبارزه و استکبار ستیزی جهان اسلام است.
بی‌تردید حضور پرشور و گسترده آحاد مردم مومن، روزه‌دار، پارسا، انقلابی و ولایت مدار استان فارس هم صدا با هموطنان فهیم و انقلابی و ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین خواهد بود و با خنثی‌سازی توطئه‌ها، تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست را محقق می‌سازد.
اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف و شهیدپرور و ولایتمدار استان فارس، از اقشارمختلف مردم که دل در گرو عزت و سربلندی ملت و کشور اسلامی ایران دارند؛ دعوت می‌کنیم با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای، ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری در مراسم راهپیمایی با شکوه و دشمن شکن روز قدس حضور یابند.»
 
کد مطلب : ۱۹۴۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما