۶
plusresetminus

تکذیب انتساب برخی سخنان درخصوص وضعیت کشور به رهبر انقلاب

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
متن شایعه:

اتمام حجت رهبر معظم انقلاب ... / برای مردم روشنگری کنید.

همه ما ایرانیها اعم از شیعه و سنی ، همه اقوام از ، کرد ، لر ، ترک ، بلوچ ، ترکمن ، بختیاری ، و ... گرفته تا همه جریانات سیاسی اصولگرا ، اصلاح طلب و ... باید بدانیم .
جایگزینی برای نظام فعلی جمهوری اسلامی ایران وجود نخواهد داشت . اگر خدای ناکرده این نظام جمهوری اسلامی سرنگون شود ، فکر نکنید زمان قبل از انقلاب مثل دوران پهلوی شکل می گیرد . نخیر . آنهایی که خواب تشریف دارند را بیدار کنید .
آمریکا و انگلیس پشت دستشان را داغ کرده اند که بخواهند حکومتی مانند پهلوی را دوباره بر سر ما ایرانیها بگذارند !!!.
 پس جایگزین نظام جمهوری اسلامی اگر خدای نکرده سرنگون شود چیست ؟!
جوابش را آمریکایی ها از زبان سگ هارشان داعش بیان کرده اند ، *حمام خون ، قتل عام سراسری ، فاجعه انسانی ، نسل کشی ایرانیان بصورتی بسیار بدتر از میانمار !!!*
لذا این جاهلانی که فکر می کنند با رفتن ولایت فقیه و از بین بردن جمهوری اسلامی همه چیز عالی میشود ، بسیار بسیار نادان تشریف دارند . اینها هیچ چیز از عالم سیاست و گرگهای در کمین مردم ایران نمی دانند .
آخر و عاقبت سرنگونی نظام جمهوری اسلامی چیزی بسیار بدتر از سوریه فعلی است . حالا سوریه کسی مانند ایران را داشت بفریادش برسد، اگر ما غارت شویم ، اگر به ما شبیخون بزنند خدا میداند چه خواهد شد . فقط همین را بدانید که کار بجاهایی برسد که حسرت این ایام را خواهیم خورد . باید دست خانواده ات را بگیری و آواره کوه و بیابان بشویم .
ای مردم ایران ، قدر این امنیت را بدانید و همه مشکلات را با جان و دل تحمل کنید ، در انتخابات دقت کنید ، کسی را به مجلس و دولت بفرستید که زجر کشیده و از طبقه محرومین باشد ، دروغ را از راست تشخیص دهید و گول شانتاژهای تبلیغاتی انتخاباتی را نخورید . آنگاه مشکلات کشور حل خواهد شد . به تفکر انقلابی رأی دهید . آشوب و اغتشاشات مایه خوشحالی دشمن است. خیلی دقت کنید .

پاسخ:
متن منتصب شده به مقام معظم رهبری، در هیچ دیدار و یا سخنرانی از سوی ایشان نقل نشده است و انتصاب آن به رهبر معظم انقلاب، تکذیب می گردد.
کد مطلب : ۱۹۴۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
ایرج
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام وسپاس
انتصاب اینجا اشتباه است انتساب صحیح است
feedback
United Kingdom
ممنون از اینکه خبر را تکذیب کردید
امینیان
feedback
Ukraine
کمی املا یاد بگیرید
انتساب یعنی نسبت دادن که درست است
انتصاب یعنی گماردن
امینیان
feedback
Ukraine
کمی املا یاد بگیرید
انتساب یعنی نسبت دادن که درست است
انتصاب یعنی گماردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
ممنون از تکذیب