۰
plusresetminus
مدیر آموزش و پرورش اقلید خبر داد:

تکمیل ۴۰ پروژه آموزشی خیرساز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳
تکمیل ۴۰ پروژه آموزشی خیرساز
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ خبر، محمود میرسلیمانی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اقلید که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، بخشداران، اعضای شورای اسلامی شهر اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی، نمایندگان انجمن اولیا و مربیان و نیز مدیران در سالن اجتماعات اداره آموزش‌وپرورش اقلید برگزار شد، هفته شوراهای آموزش‌وپرورش را گرامی داشت.
وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش نهادی بزرگ و اثرگذار است، از همکاری و تعامل مسؤولان شهرستانی و همراهی اولیای دانش آموزان در پیشبرد اهداف و رشد و ترقی هرچه بیشتر آن قدردانی کرد.
میرسلیمانی نگاه مثبت فرمانداری به آموزش‌وپرورش و افزایش حدود 5 برابری اعتبار این نهاد، همراهی شورای اسلامی شهر اقلید در آسفالت 8 مدرسه، ارائه خدمات دندان‌پزشکی در احمدآباد و امامزاده اسماعیل به همت شبکه بهداشت و درمان و ... را ارج نهاد.
مدیر آموزش‌وپرورش اقلید فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشت و از برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی در مدارس شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: جشن ستارگان و آیین تجلیل از دانش آموزان متوسطه و هنرستان‌ها همچون سال‌های پیش در 18 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر نقش خیران در ایجاد بستر مناسب برای تعلیم و تربیت دانش آموزان، به برخی از اقدامات صورت گرفته در بخش عمرانی، فرهنگی، پرورشی، آموزشی و... با کمک خیران نیک‌اندیش اشاره کرد و گفت: علاوه بر اقداماتی که به همت مدیران مدارس و با مشارکت اولیا صورت گرفت، حدود 40 پروژه عمرانی طی دو سال گذشته با کمک خیران در سطح شهرستان اقلید آغاز، تکمیل یا اجرا شده است.
میرسلیمانی با قدردانی از همت والا و همراهی و حمایت خیران از برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در اسفندماه امسال در این شهرستان خبر داد.
اشاره به مزایای اجرای سند تحول بنیادین در زمینه‌های مختلف ازجمله حذف کنکور از حدود 85 درصد از رشته‌های دانشگاهی، کاهش استرس و فشار روحی دانش آموزان دوره ابتدایی با برداشتن تکالیف و... بخش دیگری از سخنان مدیر آموزش‌وپرورش اقلید در این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری
کد مطلب : ۱۹۴۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما