۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد لامرد:

دانشگاه آزاد به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: با تأکیدات رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاخص‌ها برای توسعه فرهنگی تدوین‌شده که یکی از آن شاخص‌ها توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
دانشگاه آزاد به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ خبر، سید احمد هاشمی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کند که در ترویج و پاسداشت ارزش‌ها پیش‌قدم شده است، اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و پاسداشت ارزش‌ها است.
وی افزود: با تأکیدات رئیس هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاخص‌ها برای توسعه فرهنگی تدوین‌شده که یکی از آن شاخص‌ها توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد از نصب المان شهدای گمنام تدفین شده در این دانشگاه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته المان شهدای گمنام تا ۴ ماه آینده به اتمام می‌رسد.
هاشمی ادامه داد: این المان در ۵۰ مترمربع و بااعتباری افزون‌بر۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی احداث می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بابیان اینکه رویکرد دانشگاه و بسیج در خصوص مسائل فرهنگی بسیار نزدیک شده است و تعاملات خوبی وجود دارد خاطرنشان کرد: این رویکرد و تعامل در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

منبع: خبرگزاری علم و فناوری
کد مطلب : ۱۹۴۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما