۰
plusresetminus
رییس شورای شیراز اعلام کرد:

حمایت کامل شورا از سرمایه‌گذاران در شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
رییس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به حمایت کامل این نهاد از سرمایه‌گذاران، تاکید کرد که شخصا از حضور بخش خصوصی در پروژه‌های شهرداری استقبال و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.
حمایت کامل شورا از سرمایه‌گذاران در شیراز
به گزارش حافظ خبر به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، سید احمدرضا دستغیب در بازدید سرزده از سایت دفن پسماند واقع در منطقه برمشور شیراز، بر ضرورت توجه به حفظ محیط زیست تاکید و اضافه کرد: برای جمع‌آوری و دفع اصولی پسماندهای شهری در شیراز باید از فناوری‌های نوین مبتنی بر حفظ محیط زیست استفاده شود.
وی با بیان اینکه به منظور جذب فناوری‌های نوین بايد بسته‌هاي سرمايه‌گذاري تعريف كرد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید و خاطرنشان کرد: قراردادهای معرفی شده به سرمایه‌گذار منافع سرمایه‌گذاران را تضمین و تامین نمی‌کند لذا باعث ایجاد علاقمندی به فعالیت در این زمینه نمی‌شود .  
وی مدیریت پسماند و فرآوری و بازیافت را یکی از حوزه‌های مورد علاقه سرمایه‌گذاران در دنیا برشمرد و گفت: در این حوزه منافع اقتصادی بسیار زیادی نهفته است اما نوع استقبال از سرمایه‌گذار در ایران، باعث می‌شود، سرمایه گذاران رغبتی به فعالیت در این بخش نشان ندهند .
دستغیب با بیان اینکه شخصا از حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهرداری شیراز حمایت می‌کنم، خواستار توجه به فرهنگسازی در زمینه تولید پسماندهای خانگی شد و گفت: جای بسیاری از اموزش‌های شهروندی از جمله تفکیک زباله از مبدا در مدارس خالیست و کسی توجهی نمی‌کند.
 
کد مطلب : ۱۹۴۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما