۰
plusresetminus
در حاشیه سومین کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز صورت خواهد گرفت؛

برگزاری مسابقه اپلیکیشن برتر سلامت

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
رییس مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری «مسابقه اپلیکیشن برتر سلامت» به عنوان یکی از برنامه های جانبی سومین کنگره بین المللی سلامت همراه شیراز، خبر داد.
برگزاری مسابقه اپلیکیشن برتر سلامت
به گزارش حافظ خبر، «مسابقه اپلیکیشن برتر سلامت» به عنوان یکی از برنامه های جانبی سومین کنگره بین المللی سلامت همراه شیراز برگزار خواهد شد.
دکتر «سید جلیل معصومی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در شیراز گفت: این مسابقه با هدف ارتقای استانداردهای تولید اپلیکیشن های سلامت و افزایش انگیزه فعالان این حوزه برای ایده پردازی و استانداردسازی این محصولات برگزار می شود و استارتاپ ها و شرکت های فعال در این زمینه، می توانند در این مسابقه شرکت کنند و از جوایز نقدی ارزنده این رویداد بهره مند گردند.
او اضافه کرد: نام نویسی بخش مسابقه از یکم تا بیست بهمن در پایگاه اینترنتی  http://mhealth2019.sums.ac.ir  انجام می شود و تیم های شرکت کننده می توانند ضمن نام نویسی در این مسابقه، درخواست خود را برای دریافت غرفه در نمایشگاه و رویداد استارتاپ دمو، ارسال کنند.
رییس مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه افزود: با هدف رفاه بیشتر شرکت کنندگان در بخش نمایشگاه، زمینه اسکان رایگان افراد شرکت کننده در مدت برگزاری کنگره در شهر شیراز فراهم شده است و همچنین ۵۰ درصد هزینه غرفه ها، از سوی حامیان کنگره پرداخت می شود.
دکتر معصومی ادامه داد: غرفه های نمایشگاهی در ابعاد ۲ در ۳ متر همراه با بنر تبلیغاتی ارایه می شود و شرکت کنندگان کافی است، تنها تجهیزات لازم برای نمایش و معرفی محصول خود را به همراه داشته باشند.
متقاضیان می توانند برای دریافت آگاهی دقیق تر از نحوه دریافت غرفه ها و شرکت به صورت گروهی در این برنامه با شماره تلفن ۳۲۳۳۲۷۷۱-۰۷۱ تماس بگیرند.
 
 
 
منبع: علم و فناوری
کد مطلب : ۱۹۴۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما