۰
plusresetminus
چه در سر پدرخوانده های اصلاحات فارس می گذرد؟!

آیا نامورچی معاون معماری و شهرسازی شهرداری شیراز می شود؟!

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲
شنیده ها حاکی از آن است که سران مدعی و اصلاح طلب فارس همراهی چندتن از اعضای شورای شهر شیراز درحال فشار آوردن به شهردار بوده تا معاون معماری و شهرسازی کنونی را برکنار و غلام رضا نامورچی را جایگزین وی کنند.
آیا نامورچی معاون معماری و شهرسازی شهرداری شیراز می شود؟!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، شنیده ها حاکی از آن است که سران مدعی و اصلاح طلب فارس همراهی چندتن از اعضای شورای شهر شیراز درحال فشار آوردن به شهردار بوده تا معاون معماری و شهرسازی کنونی را برکنار و غلام رضا نامورچی را جایگزین وی کنند.

قابل ذکر است که نامورچی پیش از این جز مدیران معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شیراز, مدیر کنترل و نظارت برساختمان شهرداری در زمان شهردار قبلی, علیرضا پاکفطرت بوده که به علت انجام کارهایی مجبور به ترک این سازمان می شود.

در ادامه گویا نامورچی به سبب حمایت فرج الله رجبی به ریاست سازمان نظام مهندسی استان فارس در می آید اما در دور جدید علی رغم رأی آوری در انتخابات سازمان نظام مهندسی استان, به علت سوابق خاص ایشان در دوران تصدی ریاست سازمان, مهندسین اینبار به وی جهت ریاست سازمان مذکور اعتماد نکردند و انتصاب وی به سمت معاون معماری و شهرسازی شهرداری شیراز به نوعی دهان کجی به جامعه مهندسین ساختمان فارس می باشد.

همچنین نامورچی از گزینه های تصدی کرسی شهرداری شیراز بود که در آنجا نیز ناموفق بود و قافیه را به حیدر اسکندرپور باخت.

همایش انبوه سازان کشور چندی پیش به میزبانی شهرداری شیراز و با حمایت افرادی خاص در شیراز و در هتل هما برگزار شد، چه افرادی و با چه نیاتی در نظر دارند اتصالی بین این همایش و انتصاب فوق برقرار کنند تا شاید از وضعیت بد صنعت ساختمان در شیراز برای خود منفعت تراشی کنند؟!

 
 
کد مطلب : ۱۹۶۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما