۰
plusresetminus
یک فعال سیاسی در گفتگو با حافظ:

عدم باور به جوانان کشور علت اصرار بر تصویب لوایح FATF / تهمت زنی رئیس جمهور مسبوق به سابقه می باشد

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
هدایت الله طاهری درمورد تهمت زنی ها و دروغ پراکنی های رئیس جمهور در سخنان خود در مجمع عمومی بانک مرکزی اظهار داشت: متاسفانه رييس جمهور اين بار پارا فراتر گذاشته و به يك نهاد قانوني توهين مي نمايد كه اين امر ناشي از آن است كه متوجه شده در مجمع تشخيص راي لازم را ندارد.
عدم باور به جوانان کشور علت اصرار بر تصویب لوایح FATF / تهمت زنی رئیس جمهور مسبوق به سابقه می باشد
به گزارش حافظ خبر، روحانی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران در اظهاراتی در روز سه شنبه هفته گذشته در جمع مدیران بانکی کشور در مجمع عمومی بانک مرکزی با ادبیاتی دور از شان از رئیس جمهور جمهوری اسلامی به عنوان حامی قانون و ساختارهای رسمی انقلاب اسلامی، با اشاره به عدم تصویب لوایح استعماری پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص این رکن قانونی ساختار نظام گفت: « نمی شود کشور را به دست 10 تا 20 نفر داد. صاحب این کشور، این ملت است. گفتید واقعیت ها را به مردم نمی گویند؛ تا مشکل پیش می آید، می گویند مدیریت دولت؛ ما بودیم یا شما که این مشکل را بوجود اوردید؟ تصمیم گیر در این کشور یا مجلس است یا دولت یا رهبری. »

از سویی دیگر آقای روحانی در ادامه صحبت‌هایش اضافه می‌کند: « تمام کشورهای دنیا در این گروه-FATF- شرکت کرده اند؛ یعنی هیچکدام عقل نداشته اند؟ دولت و مجلس ایران هم که تصویب کرده اند، تدبیر نداشته؟ شورای نگهبان هم که امضا کرده، تدبیر نداشته؟ اینکه نمی شود. رهبری چندبار گفته اند من با لوایح چهارگانه مشکلی ندارم! »

به همین منظور خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی حافظ به سراغ هدایت الله طاهری از فعالین سیاسی شهر شیراز و استان فارس رفته و با وی به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید:::

هدایت الله طاهری درمورد تهمت زنی های رئیس جمهور در سخنان خود در مجمع عمومی بانک مرکزی اظهار داشت: متاسفانه رييس جمهور اين بار  پارا فراتر گذاشته و به يك نهاد قانوني توهين مي نمايد كه اين امر ناشي از آن است كه متوجه شده در مجمع تشخيص راي لازم را ندارد.

وی ادامه داد: متاسفانه اين رويه قبلا نيز از اين جريان مسبوق به سابقه بوده و هر كجا كه به صورت قانوني اهدافشان محقق نمي شود دست به حركات غير منطقي و قانوني زده و يك نهاد قانوني را زير سوال مي برند.

این فعال سیاسی با تاکید بر اصل قانون گفت: به همه عزيزان از جمله رييس جمهور محترم توصيه مي شود كه به قانون تمكين نمايند و اگر كسي بخواهد در برابر قانون بايستد مردم او را كنار مي زنند.

وی درمورد اصرار بر تصویب لوایح FATF متذکر شد: اصرار بر تصويب لوايح به علت عدم اعتماد و اعتقاد به سرمايه ها و دارايي هاي كشور و عدم باور به اقتصاد مقاومتي و نگاه به بيرون است.

طاهری همچنین افزود: زماني آب خوردن ما را در گرو تصويب برجام مي دانستند و حالا گوشت و پوشك ما را نيز منوط به مصوبه لوايح اخير.

وی با بیان اینکه تا زماني خودباوري و اعتماد به جوانان اين ملت وجود نداشته باشد، از اين نوع مسائل نيز باز هم شاهد خواهيم بود، تصریح کرد: مشكل رييس جمهور و همفکران ايشان اين است كه، آنقدر كه به غربي ها اميدوار هستند، به جوانان خودمان اعتماد ندارند و تا زماني كه اين نگاه اصلاح نشود باز هم درگير اين بازي ها خواهیم بود.

گفتگو: محمد صادقی
 
کد مطلب : ۱۹۶۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما