۰
plusresetminus
مدير بورس منطقه‌ای فارس:

85 ميليون و 639 هزار سهم در بورس فارس مبادله شد/افزایش شاخص بازار

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۴
مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 85 ميليون و 639 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 449 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
85 ميليون و 639 هزار سهم در بورس فارس مبادله شد/افزایش شاخص بازار
به گزارش حافظ خبر، کرشمه ترابیان بابیان این‌که 57 درصد از معاملات هفته‌ی گذشته مربوط به خرید و 43 درصد از معاملات مربوط به فروش سهام است، اظهار داشت: در معاملات بورس منطقه‌ای فارس 85 میلیون و  639 هزار سهم مبادله شد.
وی با اشاره به مبادله 449 میلیارد ریالی حق تقدم، افزود: تعداد سهام مبادله شده در این هفته مربوط به 322 شرکت است که در این مدت برای 128 نفر کد سهام‌داری جدید صادر شد.
مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بابیان این‌که بیشترین تقاضای خرید سهام مربوط به شرکت‌های «نفت و گاز پتروشیمی تأمین»، «گروه صنایع کاغذ پارس» و «ذوب آهن اصفهان» بود، گفت: شرکت‌های «پلی اکریل»، «ذوب آهن اصفهان» و «نورد لوله اهواز» بیشترین تقاضای فروش سهام را داشتند.
ترابیان بیشترین ارزش ریالی خرید سهام را مربوط به شرکت‌های «بانک اقتصاد نوین»، «مدیریت پروژه‌های نیروگاهی» و «صنایع و معادن احیا سپاهان» عنوان کرد و ادامه داد: سهام شرکت‌های «بانک تجارت»، «داده گستر عصر نوین های وب» و «پست بانک ایران» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشتند.
وی با اشاره به فعالیت 28 شرکت کارگزاری در بورس از افزایش 329 واحدی شاخص کل بازار خبر داد و تصریح کرد: شاخص کل بازار به عدد 159 هزار و 818 رسید.
کد مطلب : ۱۹۶۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما