۰
plusresetminus
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شیراز:

سپاه 17601 پروژه در استان فارس انجام داده است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
سردار حزنی در مراسم اهدای 1000 جهیزیه به زوج های جوان در شیراز گفت: سپاه پاسداران اتقلاب اسلامی تا به امروز 17601 پروژه با اعتبار 213 میلیارد تومان در استان فارس انجام داده است.
سپاه 17601 پروژه در استان فارس انجام داده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  هزار سری جهیزیه در مراسمی در شیراز با عنوان ازدواج آسان با حضور سردار سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زوج های جوان استان فارسی در راستای حمایت از کالای ایرانی و ترویج ازدواج آسان به همت سپاه فجر فارس، کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی فارس اهدا شد.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن تبریک پیوند آسمانی زوج های جوان خاطر نشان کرد: سپاه تا به امروز در استان فارس 3781 جهیزیه تهیه و توزیع کرده و درمجموع همه رده های سپاه در کشور 77 هزار جهیزیه تهیه و به زوج های جوان اهدا کرده اند که رقم اعتباری آن حدود 385 میلیارد و 125 میلیون تومان بوده است.
سردار ضیاءالدین حزنی ادامه داد: تا به امروز در استان فارس 3397 پروژه عمرانی، 14204 پروژه غیرعمرانی با همکاری قرارگاه های محرومیت زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیاء با اعتبار 213 میلیارد تومان انجام شده است.
 
کد مطلب : ۱۹۶۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما