۰
plusresetminus
مشاور فرمانده کل سپاه:

مشکل اصلی اقتصاد ما دولتی بودن آن است/ جوانان وارد میدان شوند

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۹
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به اینکه مشکل اصلی اقتصاد کشور دولتی بودن آن است، گفت: اقتصاد باید دست مردم و تولیدکنندگان باشد.
مشکل اصلی اقتصاد ما دولتی بودن آن است/ جوانان وارد میدان شوند
به گزارش حافظ خبر، سردار حسین دقیقی در یادواره شهدای عملیات فتح‌المبین که در شهرستان لامرد برگزار شد، اظهار داشت: منطقه جنوب فارس یکی از نقاط مهم کشور بوده که مملو از عشق به اهل‌بیت(ع) و ولایت است.
وی افزود: در عملیات‌های بزرگی همچون فتح‌المبین و بیت‌المقدس شاهد جانفشانی شهدا و رزمندگان شهرستان‌های لامرد و مُهر بودیم.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه عملیات فتح‌المبین دستاوردهای بزرگی داشت، گفت: پس از انجام این عملیات صدام فهمید که دیگر نمی‌تواند از ایران عبور کند و تمام دغدغه دشمنان و حامیان او این بود که تنها صدام را حفظ کنند.
دقیقی با اشاره به اینکه کشورهای منطقه به‌ خوبی درک کرد‌ه‌اند که با دست‌ خالی و با محوریت ولایت می‌شود جلوی استکبار ایستاد، اظهار داشت: عملیات فتح‌المبین آغازگر دیگر پیروزهای بزرگ همچون عملیات بیت‌المقدس بود.
وی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس می‌خواستند ما را تحقیر کنند در حالی‌که خودشان تحقیر و ذلیل شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب شکست‌های بزرگ‌تری همچنان در انتظار دشمن است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمن طعم شکست را به‌ خوبی چشیده و محور مقاومت روز به‌ روز در حال رشد است.
سردار دقیقی صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری را بسیار با اهمیت دانست و با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی از جمله تورم و بیکاری در جامعه تصریح کرد: نسل ما جوانی خود را فدای امنیت کشور و ملت کرده و امنیت پایدار ایجاد کرد و امروز نیز مشکلات اقتصادی باید به دست جوانان حل شود.
وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی اقتصاد کشور دولتی بودن آن است، تاکید کرد: اقتصاد باید دست مردم و تولیدکنندگان باشد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه کشور ما از نظر منابع جزء غنی‌ترین کشورهای جهان است، اظهار داشت: مدیریت منابع کشور مناسب نیست و باید جوانان پای در صحنه بگذارند تا آینده بسیار بهتری داشته باشیم.
دقیقی خاطرنشان کرد: در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دو مشکل تورم و بیکاری داریم که رفع بیکاری نباید با سرمایه دولت باشد، بلکه دولت باید زیرساخت‌ها را آماده کند تا از این دو مشکل بزرگ عبور کنیم همان‌گونه که در زمان جنگ از بحران‌ها عبور کردیم.
وی با تأکید بر لزوم بیشتر ایجاد وحدت در سطح جامعه گفت: راست و چپ، اصولگرا یا اصلاح‌طلب را کنار بگذاریم و باید همه دست‌ به‌ دست دهیم و مانند هشت سال دفاع مقدس که همه در صحنه حضور داشتند، از بحران‌های اقتصادی عبور کنیم.
اجرای نمایش «از شلمچه تا سوریه» و رونمایی از کتاب «مسیحای من» از دیگر برنامه‌های شب اول یادواره شهدای عملیات فتح المبین در لامرد بود.
فارس
کد مطلب : ۱۹۷۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما