سخنگوي شوراي شيراز:

بودجه شهرداري شیراز نظارت‌پذير و منضبط است

22 اسفند 1397 ساعت 9:54

سخنگوي شوراي شهر شيراز با بیان اینکه بودجه سال ٩٨ شهرداري اين كلانشهر نظارت پذير و برخوردار از انضباط بودجه اي و مالي است، گفت: اين بودجه داراي ١٠ تبصره و ٨٣ تكليف است .


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  نواب قائدي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بودجه سال ٩٨ شهرداري شيراز با رقم سه هزار و ٢٢٨ ميليارد تومان بسته شد، عنوان كرد: ٩٣٢ ميليارد تومان از اين بودجه به بخش هزينه‌هاي جاري و مابقي در بخش عمراني هزينه خواهد شد . وی افزود: ميزان افزايش هزينه‌هاي جاري شهرداري در سال آينده ١٨.٨ درصد است و اعتبارات بخش عمراني كاهش ٥ درصدي را نشان مي‌دهد .
سخنگوي شوراي شهر شيراز با بيان اينكه در بودجه شهرداري نخستين برش برنامه پنج ساله سوم اين كلانشهر براساس شاخص‌هاي تعريف شده، لحاظ شده، گفت: ٢٦٦ پروژه در حوزه عمراني تعريف شده كه مطالعات تراموا، احياي ميدان توپخانه با طراحي و تملك مجموعه زنديه و بازنگري در طراحي محور عرفان از جمله پروژه‌هاي شاخص پيشنهادي شوراي در بودجه است .
قائدي رويكرد بودجه سال ٩٨ را فرهنگي، اجتماعي و انسان محوري اعلام كرد و گفت: همه پروژه‌هاي عمراني شهرداري شيراز داراي پيوست فرهنگي و همراه با مهندسي ارزش خواهد بود .
وي با تاكيد بر اينكه هيچ پروژه عمراني شهرداري تعطيل نخواهد شد، يادآور شد: تنها پروژه عمراني تقاطع قصردشت از دستور كار خارج شده و تملك باغ مينو و مجموعه شهر و روستا از تكاليف شهرداري در قالب بودجه ٩٨ ديده شده است .
ایسنا


کد مطلب: 19736

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19736/بودجه-شهرداري-شیراز-نظارت-پذير-منضبط

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir