فرماندار شیراز مطرح کرد

فارس مهاجر پذیرترین نقطه کشور

23 اسفند 1397 ساعت 8:33

فرماندار شیراز گفت: استان فارس یکی از مهاجر پذیرترین نقاط کشور بوده و از آسیب‌های اجتماعی بیشتری برخورددار است.


به گزارش حافظ خبر، محمدرضا امیری در نشست شورای اداری شهرستان شیراز ضمن گرامی‌داشت 22 اسفند ماه سالروز بزرگداشت شهدا، اظهار داشت: در این جلسات به تمامی نظرات، سخنرانی‌ها و تصمیماتی که باید به سمع و نظر عامه جامعه برسد بررسی می‌شود.
وی با تاکید بر نظم و حضور اعضای شورای اداری در جلسات، اظهار داشت: اعضای شورای اداری باید طبق برنامه، مقررات و ساعت مشخص شده در جلسات حضور یابند.
امیری با بیان اینکه تاخیر 30 دقیقه‌ای هیچ کدام از اعضاء در جلسات مورد قبول نیست، ادامه داد: اگر اعضایی از شورای اداری در جلسات غیبت داشته باشد در وهله اول به وی تذکر داده می‌شود و در مرحله دوم به مدیر اداره مربوطه این موضوع مطرح و انتقال داده می‌شود و در مرحله سوم خود بصورت جدی برخورد خواهم کرد.
فرماندار شیراز گفت: تمامی ارگان‌ها و ادارت مربوطه باید بیانیه «گام دوم انقلاب» را در بخش‌های مختلف ادارات خود انتقال دهند.
امیری با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت متوازن در دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: باید بیانیه گام دوم انقلاب را در جهت ترغیب، معنویت و اخلاق در جذب مشارکت‌های مردم به کار ببریم.
وی در ادامه با بیان اینکه نظرات مردم باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فاصله‌های ایجاد شده باید رفع شود.
فرماندار شیراز با بیان اینکه مردم، مسوولان را به عنوان دولت و حاکمیت می‌شناسند، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان بحث مهمی بوده و نیازمند انسجام هماهنگی و هم‌افزایی است، بنابراین باید در حوزه خدمت‌رسانی این مهم مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته شود.
امیری با عنوان این موضوع که باید مسوولان پای کار باشند و جهادی عمل کنند، گفت: شیراز مهد تمدن ادب با پیشینه غنی فرهنگی و تاریخی، قطب گردشگری و درمان است از این‌رو این شهر نیازمند مدیران اثربخش و کارآمد است.
وی با اشاره به این موضوع که در شرایط کنونی با جنگ اقتصادی مواجه هستیم، تصریح کرد: باید روحیه ایثار طلبی را در مدیران دستگاه های اجرایی تقویت کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم و آرامش مردم را بتوانیم تامین کنیم.
فرماندار شیراز با اشاره به سابقه تاریخی این کلانشهر، ادامه داد: استان فارس یکی از مهاجر پذیرترین نقاط کشور است و از آسیب‌های اجتماعی بیشتری برخورددار است.
امیری با تاکید بر این موضوع که نیازمند همت جمعی برای رونق کسب و کار هستیم، ادامه داد: مدیران باید مقررات‌زدایی را کنار گذاشته و توسعه صنعت گردشگری را در اولویت کار خود قرار دهند.
وی توجه به نیازهای مردم و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های دستگاه‌ها دانست و افزود: مدیران ادارات انسان‌های متدین و کارکنان شریفی هستند که نظارت‌ها باید قوی‌تر شود.
امیری ادامه داد: گلوگاه‌های فسادخیز باید شناسایی و مرتفع شوند.


کد مطلب: 19745

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19745/فارس-مهاجر-پذیرترین-نقطه-کشور

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir