۰
plusresetminus

دیدار اعضای جمعیت فرهیخته بانوان استان فارس با مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲
اعضای جمعیت فرهیخته بانوان استان فارس با مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کردند.
دیدار اعضای جمعیت فرهیخته بانوان استان فارس با مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، اعضای جمعیت فرهیخته بانوان استان فارس با مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کشور دیدار کردند.

در ابتدای دیدار عاصیان گزارش عملکرد امور بانوان را ارائه و اضافه کرد: امور بانوان در پنج حوزه ورود جدی داشته و دارد و بر لزوم حمایت جدی مسئولان از فعالیت های بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد.

پنج حوزه ای که امور بانوان در ان ورود جدی داشته است یکی تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته استان که جزء جمعیت های شاخص است و تعداد سی نفر از بانوان توانمند در حوزه های مختلف در ان عضویت دارند وبه فعالیت مشغول هستند .حوزه دیگر مربوط به شناسایی وساماندهی مبلغات حوزوی و سنتی استان است که شناسایی ؛ تشکیل پرونده تبلیغی ؛ اراءه اموزشهای موردنیاز و اعزام به مناطق مختلف خصوصا مناطق اسیب پذیر و اسیب زا از اقدامات شاخص انجام شده در این حوزه می باشد .
تشکیل و ساماندهی هیآت مذهبی و اجرای برنامه تعامل با اقشار تاثیر گذار جامعه از قبیل مشاوران ؛معلمان ، مبلغان و .. از دیگر حوزه های تحت مدیریت اموربانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس است .

یکی از مباحث بسیار مهم و کلیدی در حوزه بانوان ؛ مبحث مبلغان کارافرین است که حمایت جدی مسءولان را می طلبد واین مساله بطور غیر مستقیم تاثیرات مثبت و اثر بخشی در پیشگیری از اسیب های اجتماعی دارد .

نکته مهم اجرای این برنامه ها اینست که کاملا بصورت جهادی و انقلابی انجام می شود.

بهبودی در جلسه دیدار اعضای جمعیت بانوان فرهیخته استان خطاب به مسءولان گفت : همسءولان کشوری به طرح های اراءه شده استانی که حاصل اتاق فکر فرهیختگان استان است و مصوبات خوبی هم دارذتوجه ویژه ای داشته باشند .

هدف ما از ورود به جمعیت بانوان فرهیخته استان ؛پرهیز از کارهای صوری و مقطعی و انجام کارهای کارشناسی ؛ ساختاری و حساب شده است .

مسءول جمعیت بانوان فرهیخته فارس افزود : به دلیل فعالیت وجایگاه خاص بانوان در جامعه وخانواده ؛ حمایت ازاین قشر اثر گذار میتواند قسمت اعظم مشکلات اجتماعی را حل کند و از هدرررفت بودجه وامکانات جلوگیری کند .

خبرنگار : سیده فاطمه حسینی .
کد مطلب : ۱۹۷۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما