۰
plusresetminus

فیلم‌های نوروزی قابل اکران در سینماهای شیراز اعلام شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۹
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه ۴ فیلم به صورت قطعی برای اکران نوروزی انتخاب شده است، گفت: سینماها و ساعت اکران به زودی اعلام می‌شود.
فیلم‌های نوروزی قابل اکران در سینماهای شیراز اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ،  رسول شهابیان با اشاره به اینکه 4 فیلم به صورت قطعی برای اکران نوروز مشخص شده است، اظهار داشت: فیلم‌های « رحمان 1400»، « چهار انگشت»، « ژن خوک» و « متری شش و نیم» به صورت قطعی برای اکران نوروزی مشخص شدند اما سینماها و ساعت اکران هنوز اعلام نشده است. 
وی با بیان اینکه تعدادی فیلم نیز هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، گفت: فیلم « تختی»، « آهوی پیشونی سفید 3» و « زندانی‌ها» 3 فیلمی هستند که ممکن است به اکران نوروزی برسند. 
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس افزود: در حال حاضر نیز فیلم « هت تریک» در سینما سعدی و « آهوی پیشونی سفید 2» نیز در سینما شیراز اکران می‌شود. 
شهابیان بیان کرد: در سینما ایران « تخته گاز»، در سینما فلسطین « ماموریت غیرممکن» و  در سینما پیام « قرارمون شهر پارک»اکران می‌شود. 
وی با اشاره به استقبال مردم شیراز از فیلم‌های کمدی عنوان کرد: به دلیل این استقبال حدود 80 - 90 درصد فیلم‌های انتخابی کمدی هستند و برای نوروز نیز از 4 فیلم قطعی 3 فیلم در ژانر کمدی است. 
تسنیم
کد مطلب : ۱۹۷۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما