لبیک جمع کثیری از فرهنگیان استان فارس به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب

26 اسفند 1397 ساعت 14:17

بیش از 1000 نفر از فرهنگیان استان فارس به منظور لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب در حمایت از بیانیه گام دوم, بیانیه ای را صادر کردند.


به گزارش حافظ خبر، بیش از 1000 نفر از فرهنگیان استان فارس به منظور لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب در حمایت از بیانیه گام دوم, بیانیه ای را صادر کردند.

دکتر سید ابراهیم حسینی درمورد بیانیه فرهنگیان در لبیک به بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب گفت: بیش از هزار نفر از فرهنگیان سراسر استان فارس تاکنون حمایت خود را از بیانیه صادر شده به منظور لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اعلام کرده اند و هر روز بر این تعداد افزوده می شود.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و عزیز ایران ،همکاران محترم فرهنگی

سلام علیکم؛

بیانیه ی مهم وراهبردی گام دوم انقلاب اسلامی  که منبعث از اندیشه ی الهی وعلوی امامین انقلاب اسلامی وشهدای گرانقدر می باشد،روح تازه ای درکالبد انقلاب اسلامی دمید ودروازه های امید به آینده  وانتظار موعود مهربان را بیش ازپیش در مقابل  چشمان جوانان این مرز وبوم گشود.

ما فرهنگیان استان فارس وامضاء کنندگان این بیانیه بویژه جوانان که مخاطبین اصلی معظم له در این بیانیه هستند،ضمن حمایت قاطع از فرمایشات ،توصیه ها وراهبردهای ارزشمند وحکیمانه ی رهبر معظم انقلاب،آمادگی خود را برای اجرای فرامین معظم له وعملیاتی نمودن آنهادر حوزه ی آموزش و پرورش اعلام نموده واز مسئولین محترم اجرایی انتظار داریم زمینه های اجرایی شدن سند تحول بنیادین  آموزش وپرورش که یکی از ظرفیت های مهم واساسی اجرایی شدن توصیه های هفت گانه ی بیانیه ی مذکور است را فراهم نمایند .

الهم وفقنا لماتحب وترضی

فرهنگیان استان فارس

به گفته سید ابراهیم حسینی چنانچه هر فردی تمایل به امضای بیانیه مذکور دارد, می تواند نام, نام خانوادگی و نام شهرستان محل خدمت خود را از طریق فضای مجازی و یا پیامک به یکی از شماره های 09171332632,  09337027947 یا 09171135792 ارسال کرده و حمایت خود را اعلام نمایند.


کد مطلب: 19787

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19787/لبیک-جمع-کثیری-فرهنگیان-استان-فارس-بیانیه-گام-دوم-رهبر-انقلاب

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir