۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی فارس:

خسارت به اموال عمومی و مردم خط قرمز پلیس است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴
سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری گفت: خسارت به اموال عمومی و مردم خط قرمز پلیس است.
خسارت به اموال عمومی و مردم خط قرمز پلیس است
به گزارش خبرنگار حافظ خبر,  امروز نشست خبری به ریاست سردار گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد که در این نشست ایشان به تشریح برنامه های ناجا در ایام نوروز پرداخت.
گودرزی در رابطه با برنامه های ناجا در شب چهارشنبه سوری گفت: به لطف خدا و هماهنگی های خوبی که با سایر سازمان ها در جهت فرهنگ سازی مردم در این رابطه شده شاهد بهبود در رفتار مردم در این ایام و همچنین کاهش صدمات جانی و مالی هستیم.
ایشان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی از جشن های محله محور که توسط خانواده ها در چهارچوب قانون برگزار شود حمایت می کند اما با کسانی که بخواهند با هنجارشکنی باعث سلب آسایش و آرامش مردم شوند برابر قانون برخورد شدید و سختی خواهیم داشت که طبق ماده 618قانون این افراد از 3 ماه تا یکسال حبس تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهند شد.
وی در مورد اقدامات پلیس در جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخهر سال اعلام کرد : همکاران ما در پلیس فتا با رصد و کنترل فضای مجازی افرادی که را به تحریک مردم و آموزش ساخت و فروش مواد محترقه اقدام کنند شناسایی و تحویل مقامات قضایی خواهند داد.
همچنین در بحث آموزش همگانی و اقدامات پیشگیرانه به نصب بنرهای هشدار پلیس اطلاع رسانی از طریق صداوسیما چاپ و انتشار بروشورهای هشدار دهنده ایجاد پوشش اطلاعاتی امنیتی انتظامی در سطح استان و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس اشاره شد.
مقام ارشد انتظامی فارس افزود: شعار امسال ناجا (نشاط بهاری،قانون مداری) می باشد و از مردم خواست که با رعیت قانون نشاط بهاری را دو چندان کنند.
وی اقدامات ناجا در ایام نوروز امسال را این چنین اعلام کرد:
تشکیل قرارگاه امام علی(ع) در دروازه قرآن-بکارگیری 15000نیرو اعم از یگان ویژه نیروهای کمکی ناجا پلیس های افتخاری-همیاران پلیسو نگهبانان محله-استقرار135 ایستگاه نوروزی شامل پلیس راه راهور و انتظامی که 60 ایستگاه در شهر شیراز ایجاد شده است-راه اندازی بیش از 2500 گشت خودرویی موتوری و پیاده در سطح استان –آشکار سازی نقاط حادثه خیز بوسیله چراغ های گردون و مشعل های روستایی- استقرار تیم پزشکی ناجا در محل اسکان مسافران-ایستگاه درمانی رایگان در دروازه قرآن
گودرزی در ادامه به تشریح اقدامات و عملکرد یکساله این سازمان در سال 97 پرداخت که در این زمینه به ارائه آمار زیر پرداخت:
کشف 43تن انواع مواد مخدر که این کشفیات 6% نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. کشف 362میلیارد تومان کالای قاچاق که نسبت به پارسال 51% افزایش داشته . کسب مقام اول کشور در کاهش تلفات حوادث جاده ای در 11 ماه گذشته – کاهش 44% سرقت مسلحانه – کاهش 14% سرقت به عنف – کاهش 100% سرقت بانک – کاهش 60% سرقت طلافروشی – کاهش 9% جان باختگان حوادث رانددگی درون و برون شهری .
در پایان فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر از اصحاب رسانه جهت قدردانی از زحمات ایشان در امر اطلاع رسانی هدایایی به خبرنگاران و عکاسان حاضر در این نشست اهدا کرد.


خبر : حسن اثماریان
کد مطلب : ۱۹۷۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
عباس سلیمانی
feedback
Romania
خیلی خیلی ممنون عالی خدافوت سردار
عباس سلیمانی
feedback
Romania
خیلی خیلی ممنون عالی خدافوت سردار