۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان فارس با خانواده جانباختگان سیل شیراز اعلام همدردی کرد؛

دستگاه های مسئول به کمک مردم بشتابند

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل در شیراز جانباختن چندتن از هموطنان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دستگاه های مسئول به کمک مردم بشتابند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، آیت‌الله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در پی وقوع سیل در شیراز و کشته شدن جمعی از هموطنانمان اطلاعیه‌ای را صادر کرد که بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«حادثه تلخ و اسفبار وقوع سیل در شهر شیراز که منجر به کشته شدن بیش از 17 نفر و مجروح شدن شماری از شهروندان و مهمانان عزیز نوروزی در این شهر شده است، موجب تالم و ناراحتی عمیق گردید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار این عزیزان، از همه دستگاه‌های مسؤول به ویژه مجموعه شهرداری شیراز، فرمانداری شیراز، استانداری فارس، ستاد مدیریت بحران و ارگان‌های نظامی درخواست می‌کنم در یاری رساندن به سیل‌زدگان و تلاش برای مهار تبعات این بحران، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند و در شرایط حساس کنونی، هیچ اولویتی را مهمتر از این کار قلمداد نکنند.
همچنین ضروری است که ائمه محترم جماعات و هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها تدابیری اتخاذ نمایند تا شهروندان و میهمانان نوروزی بتوانند علاوه بر مکان‌های از پیش تعیین شده، از شبستان مساجد و حسینیه‌های سطح شهر نیز جهت اسکان استفاده نمایند.
همچنین از عموم شهروندان عزیز شیرازی تقاضا می‌کنم ضمن حفظ آرامش، از توجه به شایعات پرهیز نموده و اخبار را تنها از طریق مراجع و رسانه‌های رسمی پیگیری نمایند.»
کد مطلب : ۱۹۸۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما