شهردار شیراز:

خدمت رسانی بی‌حاشیه اولویت شهرداری است

5 فروردين 1398 ساعت 20:57

شهردار شیراز گفت: مجموعه شهرداری از روزها قبل در تلاش برای ممانعت از مواجهه با مشکل بود اما حجم بارندگی امروز، همه را غافلگیر کرد، اگرچه بدور از حاشیه‌ها خدمت رسانی صادقانه را در اولویت قرار داده‌ایم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، حیدر اسکندرپور گفت: امروز و همزمان با آغاز بارش‌ها، همه مجموعه شهرداری در صحنه حضور داشتند و فارغ از حواشی، به دنبال خدمت رسانی و کمک به شهروندان و مسافران بودند.
وی با بیان اینکه هم اکنون هم واحدهای اجرایی شهرداری شیراز در حال کمک رسانی به شهروندان و مسافران در بخش‌هایی از شیراز هستند، گفت: حادثه امروز یک واقعه غیرمترقبه بود و هنوز هم با وجود گذشت چند ساعت از وقوع سیلاب، در حال کار و تخلیه آب هستیم.
شهردار شیراز با بیان اینکه کل آب محدوده دروازه قرآن تخلیه و مسیر پاکسازی شده است، گفت: شیراز امشب و فردا نیز با حجم بالایی از بارندگی (براساس پیش بینی های اعلام شده) مواجه خواهد بود، لذا باید همه با کمک یکدیگر، شهر را مراقبت کرده و از وقوع مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنیم.
اسکندرپور ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیلاب امروز شیراز، گفت: دستورات لازم برای اسکان تمام مسافرانی که در حادثه امروز دچار مشکل شده اند داده شده و بعد از اسکان، پیش بینی  غذای گرم و سایر مایحتاج نیز شده است.
او اضافه کرد: دستور لازم را برای انجام تعمیرات خودروهای مسافران و شهروندانی که در مجموعه شهرداری قابل تعمیر باشد، صادر شده و امیدواریم که بتوانیم بخشی از ناراحتی حادثه دیدگان را جبران کنیم.
اسکندرپور با تصریح اینکه امروز بیش از هر زمان نیازمند آرامش، همراهی و تعامل همه مجموعه ها و مسئولان و همکاری رسانه‌ها داریم، گفت: برای امشب و فردا، تمام امکانات شهرداری را اعم از نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات را بسیج کرده ایم.
شهردار شیراز گفت: تلاش خواهیم کرد تا از چند کیلومتری ورودی شیراز و محدوده‌های بزرگراه حسینی الهاشمی و تنگ سرخ، تدابیر لازم را برای مهار سیلاب‌های احتمالی اعمال کنیم تا خدای ناکرده تجربه سیل میانه دهه هشتاد تکرار نشود.
ایسنا


کد مطلب: 19846

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19846/خدمت-رسانی-بی-حاشیه-اولویت-شهرداری

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir