۰
plusresetminus
در گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهور با استاندار فارس مطرح شد

قدردانی روحانی از مردم و ستاد بحران فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۴
رئیس جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار از تلاش‌های مردم شیراز و ستاد بحران فارس در حادثه سیل اخیر قدردانی کرد.
قدردانی روحانی از مردم و ستاد بحران فارس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با عنایت‌الله رحیمی، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان حادثه سیل اخیر در شیراز از تلاش مجدانه استانداران و فرمانداران سراسر کشور به عنوان روسای ستادهای بحران مدیریت؛ و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی شامل نیروهای امدادی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و تشکل‌های جهادی و مردمی که با هماهنگی مشغول خدمت شبانه روزی به هموطنان هستند، تقدیر کرد.
وی افزود: ستاد مدیریت بحران در استان فارس در کمترین زمان ممکن مشکلات پیش آمده را به خوبی مدیریت کرده است.
روحانی بر لزوم رفع مشکلات آسیب دیدگان اعم از مردم استان فارس و مهمانان نوروزی در اسرع وقت تاکید کرد.
وی همچنین بر تهیه و اجرای طرح‌های ایمن سازی رودخانه و مسیل های منتهی به شهر شیراز بویژه دروازه‌ قرآن مسیل محله سعدی محله سعدی تاکید نمودند.
رئیس جمهور با اشاره به خسارت های وارد شده به بخش هایی از محله سعدی، عنوان کرد: بازآفرینی و نوسازی محله گود گل کنان در محله سعدی با مشارکت های مردمی و دولت در اسرع وقت انجام شود.
روحانی به کارگیری همه ظرفیت‌های فنی و رسانه‌ای را برای اطلاع رسانی دقیق و‌ بهنگام در خصوص کانون‌های بارش و نقاط احتمالی آبگرفتگی و سیلاب، بویژه در نقاط پایین دست سدها و حاشیه رودخانه ها ضروری دانست.
همچنین در ابتدای این مکالمه استاندار فارس، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ازسوی ستاد بحران استان پیش از سال نو و بحران  رخ داده در اثر سیل به همراهی و مشارکت خوب همه دستگاه ها در این زمینه اشاره کرد.
وی با تاکید بر اینکه مردم شیراز و فارس در این رویداد نشان دادند که لقب پایتخت فرهنگی برازنده شیراز است گفت: در پس تلخ کامی های این اتفاق یک مهم نهفته بود و آن ارتقا سرمایه اجتماعی در شیراز بود.
وی با اشاره به رفتار نوع دوستانه و همدلانه مردم شیراز از ریاست محترم جمهوری درخواست کرد دستورات لازم در تسریع روند بازسازی را صادر کند.
کد مطلب : ۱۹۹۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما