این بار پای خون و جان انسان ها در میان است

افشای ماست مالیزاسیون!

14 فروردين 1398 ساعت 20:54

آقایان و خانمهایی که به خیال خامتان در کمیسیون ها نشسته اید و توافق می کنید، این بار کورخوانده اید... این بار پای خون و جان مهمانان و شهروندان و آبروی شیراز وسط است...


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، با وقوع سیلاب و داغدار شدن 20 خانواده در شیراز، برخی دستگاه های دولتی و لشکری از جمله شخص استاندار و مردم مهمان نواز استان فارس، گل کاشتند و زبان زد عام و خاص در ایران  شدند. صحنه های مرگ و خفگی و خسارت؛ با مهر، عطوفت و ایثار همراه شد و هر آنچه بود گذشت...

اما حکایت دردآور ماجرا از اینجا آغاز می شود که بر اساس شنیده ها، به استناد یک گزارش از خارج از مرزها!!! و توافقاتی سیاسی و به دور از عدالت و انصاف و پشت درب های بسته انجام شده که وظیفه می دانیم همگان را مطلع نماییم.

نوبت به تعیین مقصر که شد، دعوا و اختلاف آغاز شد. یکی مقصر را نهادی انقلابی شناخت تا از معرکه بگریزد و بعدا معلوم شد ادعاها از اساس دروغ است. یکی خواستار پاسخگویی شهرداری شد که با واکنش تند شوراییان و شهرداری روبرو شد و اتهامات و القاب تکراری مثل عقده ای، سیاسی، انتخاباتی و نادان و بی سواد به سمتشان نشانه رفت...

برخی هم گفتند از آب گل آلود سیل برای مطامع سیاسی نباید بهره جست و انواع نظرات ارائه شد. در این میان متهمین در شورای شهر و شهرداری برای توجیه عملکرد ضعیفشان و بدون یک عذر خواهی خشک و خالی؛ کمیته حقیقت یاب (مستندساز) تشکیل دادند...!!؟؟

اما آنچه واضح است اینکه حتی اگر کسانی سال ها پیش به هر دلیل کارشناسی مسیری را باز یا بسته اند بایستی در جای خود باید پاسخگو باشند.

در سخنان رهبری انقلاب هم تکرارشد باید پیش بینی و جلوگیری می شد از وقوع چنین فاجعه ای که نشد؟

بازدید میدانی امام جمعه شیراز هم مهر تاییدی بود بر مدیریت نالایق شهری که با واکنش تند ایشان پس از دستور رهبر انقلاب و بازدید میدانی رسانه ای شد.

خبرهایی شنیده  می شود که برخی توافق کرده اند با گزارشاتی به اصطلاح کارشناسی و صرفا با، برکناری یک یا از افراد دست چندم پدیده زشت ماست مالیزاسیون همانند سناریوهای قبلی را مجددا تکرار کنند...!!!

آقایان و خانم هایی که به خیال خامتان در کمیسیون ها نشسته اید و توافق می کنید، این بار کورخوانده اید... این بار پای خون و جان مهمانان و شهروندان و آبروی شیراز وسط است...

این بار دادستان و قوه قضاییه به خوبی از رفتارهایتان مطلع است و با حکم رییس قوه قضاییه، دادگستری و سازمان بازرسی نخواهد گذاشت نقشه دیکته و طراحی شده شما عملی شود...

ازسویی هستند آزاد مردانی که اگر لازم باشد به قیمت پذیرش زندان و حبس، درب چنین کمیسیون هایی را گل بگیرند.(بقدرکافی گل و خاک در خانه های سعدی جمع کرده ایم).

به وابستگان صندلی های چرک ریاست هشدار داده می شود، این بار هیچ جایی برای لابی بازی و فرارنیست و فقط باید عادلانه در چنگال عدالت باشید و پاسخگوی دنیا و آخرت (اگر ذره ای اعتقاد هست هنوز).

چگونه می شود یک نفر در خارج کشور باشد و گزارش بازدید میدانی نحوه وقوع سیل و خسارت بنویسد!!!!؟

چگونه به وی قول مشاور پس از بازگشت از سفر فرنگ داده اید؟ از خویشاوندی وی هم با مسئولین استان مطلعیم!!؟؟ وااسفا از اینهمه حقه بازی!؟ (افشا می کنیم)

چگونه می شود شهردار منطقه 3 که سهمیه یکی از اعضای شورای شهر بوده که هیچگونه سابقه فعالیت حزبی نداشته و با تحمیل به شهردار از دانشگاه فیروزآباد جهت اعطای امتیازات مکفی به دبیر حزب مربوطه می باشد را فدای خود کنید اما خودتان، از معرکه بگریزید؟ می شود یک تیر و دو نشانی که شهردار از روز اول هم به دنبال آن بود و امروز می شود فرصت طلایی برای ایشان...!!؟


کد مطلب: 19931

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19931/افشای-ماست-مالیزاسیون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir