فرمانده سپاه فجر فارس:

تشکیل سپاه پاسداران در امتداد حرکت امام حسین (علیه السلام) است

19 فروردين 1398 ساعت 16:46

سردار غیاثی گفت: پاسدار انقلاب اسلامی بایستی در علم و دین داری سرآمد جامعه اسلامی باشد و با تبعیت کامل از ولایت فقیه تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی بکار گیرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی با تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک ماه شعبان، گفت،: واقعه عاشورا اساس و بنیان فرهنگ شهادت را در جامعه اسلامی نهادینه کرد و تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز امتداد همین حرکت تاریخی اباعبدالله الحسین (علیه السلام) است.
وی با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار ، گفت:  پاسدار انقلاب اسلامی بایستی در علم و دین داری سرآمد جامعه اسلامی باشد و با تبعیت کامل از ولایت فقیه تمام تلاش خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی بکار گیرد.
وی با بیان اینکه تقوا، بصیرت و شجاعت سه شاخصه مهم پاسدار انقلاب اسلامی هستند، گفت: جوانان پاسدار با حفظ آمتدگی همه جانبه همواره در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو و ثابت قدم هستند. 
وی با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) و برادر بزرگوار ایشان حضرت عباس (علیه السلام) الگو و شاخص جوانان مومن مسلمان بخصوص پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: ماموریت سپاه تنها به عرصه نظامی محدود نمی شود بلکه در عرصه های علم، فرهنگ و محرومیت زدایی نیز تلاش می‌کند.
وی با تجلیل از اقدامات تاثیرگذار و عملکرد خوب سپاه و بسیج در امدادرسانی به آسیب دیدگان سیل در شیراز، گفت: هم اکنون نیروهای مهندسی سپاه فجر و گروه های جهادی بسیج فارس ضمن استقرار در مناطق سیل زده لرستان در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان این مناطق هستند. 
وی با بیان اینکه استقرار نیروهای سپاه و بسبج فارس در لرستان تا بازگشت آرامش به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، گفت: مردم آسیب دیده لرستان اطمینان داشته باشند نیروهای جهادی سپاه و بسیج تا پایان فرآیند امداد رسانی در کنار ایشان خواهند بود.


کد مطلب: 19974

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19974/تشکیل-سپاه-پاسداران-امتداد-حرکت-امام-حسین-علیه-السلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir