۰
plusresetminus

پيام تبريك فرمانده انتظامي استان فارس به مناسبت ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸
فرمانده انتظامي استان در متن پيامي ، ولادت با سعادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار را به شيعيان جهان و همه پاسداران انقلاب اسلامي تبريك گفت.
پيام تبريك فرمانده انتظامي استان فارس به مناسبت ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، متن پيام سردار " احمد علي گودرزي" به اين شرح است:
پاسدار انقلاب اسلامي، تنها يك لفظ نيست. يك واقعيت است. بدين معنا كه اگر كسي بخواهد برخلاف مسير اسلام عملي انجام دهد، وظيفه هر مسلماني است كه از اسلام و ارزش هاي اسلام پاسداري كند.
بنابراين، اگرچه سپاه نماد پر صلابت و تمام نماي پاسداري است اما پاسدار بودن فقط به داشتن لباس و نشان نظامي نيست. مرزبانان كشور، نيروهاي انتظامي، دانشمندان عرصه علم و پژوهشگران، هر يك از كيان و استقلال و شرف كشور دفاع مي كنند و پاسدار به شمار مي آيند.
 عشق به امام حسين(ع) ، عيار مردانگي مي خواهد تا عاشقانش، مدافع اين ارزش هاي اصيل اسلامي باشند و در پاسداري از اين مسير مقدس ، تا اهداي جان خود به پيش روند.
پاسداري و حفظ مرزهاي كشور اسلامي از هجوم و تجاوز دشمن، يكي از مهم ترين و اصلي ترين وظيفه هاي سپاه و تك تك پاسداران انقلاب اسلامي به شمار مي آيد. خداوند در آيه دويست سوره آل عمران مي فرمايد:
"اي اهل ايمان! در كار دين صبور باشيد و يكديگر را به صبر و مقاومت سفارش كنيد و آماده و مراقب كار دشمن و خدا ترس باشيد، اميد است كه پيروز و رستگار شويد."
برخود مي باليم كه خادم نظم و امنيت و پاسدار حريم و حرمت انقلاب اسلامي ايران هستيم و آرزو مي كنيم در اين راه، ثابت قدم ، استوار و پرصلابت به پيش برويم.
در اين ايام مبارك ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و روز پاسدار را به تمامي پاسداران تبريك عرض مي كنيم و اميدواريم در سايه الطاف بيكران الهي پيروز و موفق باشند.
کد مطلب : ۱۹۹۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما