۰
plusresetminus

پرتوآذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می‌زند

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
بانوی رکابزن موفق شیرازی همراه با تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان راهی اروپا شد.
پرتوآذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می‌زند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس اظهار داشت: فرانک پرتوآذر بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان برای برپایی اردوی دوماهه راهی اروپا شد.
هادی باشفاعت افزود: پرتوآذر که امید کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود با تلاش فدراسیون و رایزنی‌های فراوان راهی اسلوونی شد تا ضمن برپایی اردوی آماده‌سازی، در چند رویداد مهم از جمله دو رقابت قهرمانی جهان حضور پیدا کند.
وی ادامه داد: پرتوآذر در این سفر دو ماهه در دو مسابقه قهرمانی جهان در آلمان و اسلوونی حضور پیدا می‌کند که هر کدام از این دو مسابقه امتیازات مهمی برای کسب سهمیه محسوب می‌شوند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: فرانک پرتوآذر و فرزاد خدایاری دو دوچرخه سوار شیرازی هستند که شانس رسیدن به سهمیه المپیک دوچرخه‌سواری کوهستان را دارند و فرانک پرتوآذر برای حدود 2 ماه به اروپا می‌رود تا در کاپ‌ها و مسابقات مختلف شرکت کنند و پس از آن آماده حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شوند.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: شانس بیشتری در بخش کوهستان داریم تا بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم و خود این رکابزن نیز با انگیزه و امید تلاش  می‌کند که سهمیه المپیک بگیرد.
باشفاعت گفت: هم اکنون فرزاد خدایاری از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و امید داریم با کسب مدال در قهرمانی آسیا سهمیه المپیک بگیرد.
وی ادامه داد: فرزاد خدایاری جزو سه دوچرخه سوار برتر ایران در اردوی انتخابی بازی‌های آسیایی بود و به دلیل نداشتن دوچرخه مناسب در روز آخر از حضور در بازی‌های آسیایی عقب ماند. امیدواریم با حمایت مسوولان و خرید دوچرخه مناسب، فرزاد بتواند در المپیک حضور داشته باشد.
فارس
کد مطلب : ۱۹۹۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما