پرتوآذر در مسابقات جهانی اسلوونی رکاب می‌زند

20 فروردين 1398 ساعت 16:01

بانوی رکابزن موفق شیرازی همراه با تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان راهی اروپا شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس اظهار داشت: فرانک پرتوآذر بانوی دوچرخه‌سوار کشورمان برای برپایی اردوی دوماهه راهی اروپا شد.
هادی باشفاعت افزود: پرتوآذر که امید کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود با تلاش فدراسیون و رایزنی‌های فراوان راهی اسلوونی شد تا ضمن برپایی اردوی آماده‌سازی، در چند رویداد مهم از جمله دو رقابت قهرمانی جهان حضور پیدا کند.
وی ادامه داد: پرتوآذر در این سفر دو ماهه در دو مسابقه قهرمانی جهان در آلمان و اسلوونی حضور پیدا می‌کند که هر کدام از این دو مسابقه امتیازات مهمی برای کسب سهمیه محسوب می‌شوند.
رئیس هیات دوچرخه سواری استان فارس گفت: فرانک پرتوآذر و فرزاد خدایاری دو دوچرخه سوار شیرازی هستند که شانس رسیدن به سهمیه المپیک دوچرخه‌سواری کوهستان را دارند و فرانک پرتوآذر برای حدود 2 ماه به اروپا می‌رود تا در کاپ‌ها و مسابقات مختلف شرکت کنند و پس از آن آماده حضور در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شوند.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: شانس بیشتری در بخش کوهستان داریم تا بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم و خود این رکابزن نیز با انگیزه و امید تلاش  می‌کند که سهمیه المپیک بگیرد.
باشفاعت گفت: هم اکنون فرزاد خدایاری از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است و امید داریم با کسب مدال در قهرمانی آسیا سهمیه المپیک بگیرد.
وی ادامه داد: فرزاد خدایاری جزو سه دوچرخه سوار برتر ایران در اردوی انتخابی بازی‌های آسیایی بود و به دلیل نداشتن دوچرخه مناسب در روز آخر از حضور در بازی‌های آسیایی عقب ماند. امیدواریم با حمایت مسوولان و خرید دوچرخه مناسب، فرزاد بتواند در المپیک حضور داشته باشد.
فارس


کد مطلب: 19985

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/19985/پرتوآذر-مسابقات-جهانی-اسلوونی-رکاب-می-زند

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir