۰
plusresetminus
مدیر اجرایی گروه جهادی بسیج دانشجویی فارس:

کمک رسانی 35 دانشجوی جهادگر استان فارسی از 16 فروردین در لرستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵
حمید رضا شب بویی مدیر اجرایی گروه جهادی حرکة المحرومین بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص اعزام دانشجویان بسیجی این گروه به لرستان گفت: تعداد ۳۵ دانشجوی جهادگر بسیجی از ۱۶ فروردین جهت کمک و خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده به لرستان اعزام شدند.
کمک رسانی 35 دانشجوی جهادگر استان فارسی از 16 فروردین در لرستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، حمید رضا شب بویی  مدیر اجرایی گروه جهادی حرکة المحرومین بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص اعزام دانشجویان بسیجی این گروه به لرستان گفت: تعداد ۳۵ دانشجوی جهادگر بسیجی از ۱۶ فروردین جهت کمک و خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده به لرستان اعزام شدند.

وی افزود: دانشجویان جهادگر گروه ما در شهرستان دوره چگنی بخش شاهیوند که تقریبا ۲۲ روستا تحت پوشش این گروه قرار گرفته خدمت رسانی می‌کنند.

شب بویی با اشاره به عرصه های فعالیت این گروه جهادی اظهار داشت: دانشجویان جهادگر ما در این منطقه در عرصه های عمرانی، توزیع اقلام، بهداشتی و پزشکی، پخت غذا باظرفیت 1000 نفر در روز به مردم سیل زده خدمت رسانی می‌کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به وضعیت در مناطق سیل زده لرستان و منطقه تحت پوشش خود بیان داشت: مردم در این منطقه از قبل از سیل محرومیت شدید داشتند و سیل با تخریب منازل و بستن و ریزش راه ها باعث تشدید مشکلات شده هنوز بخشی از راه‌ها بسته است و بعضی از روستاها نیز به علت ریزش کوه دسترسی با ماشین به آنها نیست و باید فقط با موتور و چهارپا به آنجا رفت.

وی اضافه کرد: در حد استقرار اولیه امکانات خوبی مثل اقلام خوراکی و غیرخوراکی مثل چادر و پتو و.. تاکنون به دست رسیده است.

شب بویی در خصوص امکاناتی مورد نیاز در مناطق سیل زده لرستان گفت: هم اکنون نیازمند ماشین آلات سنگین و ادوات برای بازکردن راه‌ها پوشش دادن ساختمان ها در مناطق سیل زده هستیم.

وی عنوان داشت: گروه جهادی حرکة المحرومین تا ۲۳ فروردین در منطقه سیل زده مستقر هست اما نکته قابل توجه این است که گروه های جهادی خیلی بیش از اکنون به حمایت نیروهایی که تجهیزات تخصصی مثل بلدزر، بابکت، ... ماشین هایی که بتوانند در راه‌های سخت عبور کنند دارند نیازمندند .
کد مطلب : ۱۹۹۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما