۰
plusresetminus
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس:

نمی‌توان تولید را در زنجیره‌های منفرد دید

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس با بیان اینکه نیازمند نگاهی متحولانه به زنجیره تولیدات کشاورزی هستیم، تاکید کرد که نمی توان تولید را به شکل منفرد دید و دنبال کرد.
نمی‌توان تولید را در زنجیره‌های منفرد دید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، محمدمهدی قاسمی در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید تعاون روستایی استان فارس گفت: فلسفه وجودي تعاون روستايي بر استفاده از ظرفيت روستاها در كشور بنا گذاشته شد و بر مبناي بر اصل ٤٤ قانون اساسي مقرر شده بود كه ٢٥ درصد توليدات در قالب تشكل‌ها و تعاوني‌ها باشد . وی با بیان اینکه وظيفه خطیري بر عهده اين سازمان گذاشته شده كه با تشكيلات سازي بهره‌وري را ارتقا دهد، نیاز به نگاهی تحول گرا در خصوص زنجیره تولیدات کشاورزی را یادآور شد و با بیان اینکه نمي‌توان توليد را در زنجيره‌هاي منفرد ديد، خاطرنشان كرد: تعاوني‌ها مي‌توانند در هسته اساسي اين زنجيره‌ها نقش‌آفريني كنند و حلقه‌ها را بهم پيوند دهند .
رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس عنوان كرد كه با تدوام نگاه به روستا، تثبيت اشتغال در روستاها، مهاجرت معكوس بايد مدلي ايجاد كرد كه اقتصاد روستا را رقم بزند .
قاسمي با تاكيد بر اينكه تشكيلات فرمايشي نمي‌تواند در روستاها نقش‌آفريني كند، افزود: هم‌افزايي و استفاده از ظرفيت‌هاي روستا نيازمند پوشش حداكثري تشكيلات سازي است و باید تمام زنجيره‌هاي توليد به وسيله تشكل‌ها و تعاوني‌ها مديريت شوند .
نماينده ولي‌فقيه در سازمان جهاد كشاورزي فارس در آيين تكريم و معارفه رئيس سازمان تعاون روستايي استان با تصريح بر اينكه تكريم به معناي ادامه خدمت است و انسان اساسا يك مسئول به دنيا مي‌آيد، گفت: خلقت انسان براساس مسئوليت‌پذيري است .
حجت‌الاسلام قائمي با تاكيد بر اينكه به مسئوليت بايد به عنوان يك تكليف نگريسته شود، ابراز اميدواري كرد كه در تغييرات، تحولات هم اعمال شود .
يدالله رحماني، معاون منابع انساني و امور اقتصادي استانداري فارس نيز در اين مراسم بيان كرد: رئيس سابق تعاون روستايي استان از مديران خوب، با اخلاق و همراه با سياست‌هاي دولت و پرتلاش بودند كه از بدو استخدام در حوزه‌هاي مختلف منابع طبيعي، جهاد كشاورزي و تعاون روستايي زحمات زيادي كشيدند .
در این مراسم با تکریم و قدردانی از احد بهجت‌حقیقی رئیس سابق تعاونی روستایی فارس، هدایت‌الله رحیمی، به عنوان رئيس جديد این تشکیلات معرفی شد.
ایسنا
کد مطلب : ۲۰۰۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما