۰
plusresetminus
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی:

معنویت و انقلابی بودنِ سپاه، علت موفقیت هایش در عرصه های مختلف است

تاریخ انتشارشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۱
معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی شرط اولیه مرزبندی با دشمن را باورِ وجود دشمن دانست و گفت: باور به خودمان شرط دوم است، اگر خودمان را باور نداشته باشیم نمی توانیم با دشمن مرزبندی کنیم.
معنویت و انقلابی بودنِ سپاه، علت موفقیت هایش در عرصه های مختلف است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی بیست و سوم فروردین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز شرط اولیه مرزبندی با دشمن را باورِ وجود دشمن دانست و گفت: باور به خودمان شرط دوم است، اگر خودمان را باور نداشته باشیم نمی توانیم با دشمن مرزبندی کنیم.
 
علی باقری بیان کرد: از زمانی که آمریکا از برجام خارج شده است اروپایی ها تا الان هیچ غلطی نکرده اند و تعهداتشان در برجام عملیاتی نشده است.
 
وی با تاکید بر اینکه هر کجا دشمنیِ دشمن را باور کردیم جلو رفتیم، اظهار داشت: سپاه در هر عرصه ای که وارد شد به آن باور داشت و علیرغم اینکه دستش خالی بود موفق شد.
 
عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای در ادامه گفت: سپاه یک زمانی حتی سیم خاردار نداشت تا در جنگ از آن استفاده کند اما الان در برخی عرصه های موشکی قدرتی دارد که هیچ کشوری ندارد.
 
باقری بیان کرد: این توانمندی ها علیرغم همه فشارها، تهدیدها، تحریم ها و نامهربانی ها به وجود آمد که ایمان و انقلابی بودنِ این نهاد علت آن است.
 
وی افزود: سپاه در هر کجا که وارد می شود تفکر مبتنی بر معنویتش در همانجا جوانه می زند.
 
عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای، سپاه را رکن اساسی انقلاب دانست و گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) سپاه نهاد و نهالی است که برخلاف تمامی دشمنی ها بر علیه او، جوشش، باروری و ثمردهی اش بیشتر می شود و اکنون نیز با این ترفند آمریکایی ها حرکت ما طوفنده تر از پیش خواهد بود.
 
باقری با اظهار اینکه مردم و سپاه یکی هستند، سپاه برآمده از مردم است، اذعان داشت: اگر سپاه تروریست باشد بچه ای که در قنداق است و آن سالخورده نیز تروریست هستند.
شیرازه
کد مطلب : ۲۰۰۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما