معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی:

معنویت و انقلابی بودنِ سپاه، علت موفقیت هایش در عرصه های مختلف است

24 فروردين 1398 ساعت 10:21

معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی شرط اولیه مرزبندی با دشمن را باورِ وجود دشمن دانست و گفت: باور به خودمان شرط دوم است، اگر خودمان را باور نداشته باشیم نمی توانیم با دشمن مرزبندی کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ، معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی بیست و سوم فروردین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز شرط اولیه مرزبندی با دشمن را باورِ وجود دشمن دانست و گفت: باور به خودمان شرط دوم است، اگر خودمان را باور نداشته باشیم نمی توانیم با دشمن مرزبندی کنیم.
 
علی باقری بیان کرد: از زمانی که آمریکا از برجام خارج شده است اروپایی ها تا الان هیچ غلطی نکرده اند و تعهداتشان در برجام عملیاتی نشده است.
 
وی با تاکید بر اینکه هر کجا دشمنیِ دشمن را باور کردیم جلو رفتیم، اظهار داشت: سپاه در هر عرصه ای که وارد شد به آن باور داشت و علیرغم اینکه دستش خالی بود موفق شد.
 
عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای در ادامه گفت: سپاه یک زمانی حتی سیم خاردار نداشت تا در جنگ از آن استفاده کند اما الان در برخی عرصه های موشکی قدرتی دارد که هیچ کشوری ندارد.
 
باقری بیان کرد: این توانمندی ها علیرغم همه فشارها، تهدیدها، تحریم ها و نامهربانی ها به وجود آمد که ایمان و انقلابی بودنِ این نهاد علت آن است.
 
وی افزود: سپاه در هر کجا که وارد می شود تفکر مبتنی بر معنویتش در همانجا جوانه می زند.
 
عضو تیم سابق مذاکره کننده هسته ای، سپاه را رکن اساسی انقلاب دانست و گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) سپاه نهاد و نهالی است که برخلاف تمامی دشمنی ها بر علیه او، جوشش، باروری و ثمردهی اش بیشتر می شود و اکنون نیز با این ترفند آمریکایی ها حرکت ما طوفنده تر از پیش خواهد بود.
 
باقری با اظهار اینکه مردم و سپاه یکی هستند، سپاه برآمده از مردم است، اذعان داشت: اگر سپاه تروریست باشد بچه ای که در قنداق است و آن سالخورده نیز تروریست هستند.
شیرازه


کد مطلب: 20013

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20013/معنویت-انقلابی-بودن-سپاه-علت-موفقیت-هایش-عرصه-های-مختلف

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir