۰
plusresetminus
مدیرعامل توزیع برق شیراز:

آماده همکاری در رفع مشکلات صنعت برق در خوزستان هستیم

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۵۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اعزام نماینده‌ای از این شرکت به مناطق سیل زده خوزستان، آمادگی این شرکت برای کمک به رفع نیازهای صنعت برق مناطق سیلزده خوزستان را اعلام کرد.
آماده همکاری در رفع مشکلات صنعت برق در خوزستان هستیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حافظ  به نقل از روابط عمومی توزیع برق شیراز، جلال زراعت‌پیشه در مراسم تکریم قائم مقام مدیرعامل و مدیر سابق امور سه برق شیراز، گفت: یک مسئول به واسطه مسئولیتی که بر عهده دارد، همواره باید آماده و پاسخگو باشد.او با بیان اینکه مدیران این شرکت واجد روحیه مسئولیت پذیری و پاسخگویی بوده‌ و هستند، با اشاره به بارش‌های اخیر در کشور و وقوع سیلاب در شیراز و برخی دیگر از شهرها و استان ها، تاکید کرد که باران رحمت الهی است که امکان دارد زحمات و دشواريهايي را هم به همراه داشته باشد اما بايد همواره قدردان و شاکر اين رحمت واسعه باشيم .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز، عملکرد مدیران و کارکنان این شرکت در سیل اخیر شيراز را مطلوب ارزيابي و تاکيد کرد: وقوع سيل شيراز يک رزمايش عملي براي سنجش توان و آمادگي برق شيراز به لحاظ نيروي انساني و تجهيزات بود .
او با اشاره به اینکه شیراز در بارندگی و سیلاب اخیر با کمترین میزان خاموشی و ناپایداري برق مواجه بود، خاطرنشان کرد: امروز اما موضوع وقوع سيل و تبعات آن در ساير نقاط کشور، اولويت همه محسوب مي شود .
زراعت پیشه گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز در بحث برق معین استان خوزستان است و در این زمینه علاوه بر وظیفه انسانی، وظیفه سازمانی را نیز عهده دار خواهد بود .
مدیرعامل توزیع برق شیراز اعلام کرد که نماینده این شرکت برای ارزیابی و احصاء نیازهاي ضروري برق به خوزستان و اهواز اعزام خواهد شد .
زراعت پیشه گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده و اعلام نیاز برق خوزستان، تلاش خواهیم کرد که کمکهایی را در زمینه هاي تجهيزاتي و امکاناتي تامين و ارسال کنيم .
وی همچنین یادآور شد که برای کمک به آسیب دیدگان از سیل نیز پیشنهاد اختصاص يک روز حقوق مطرح شده است و همکاران شاغل در توزيع نيروي برق شيراز، مي توانند به همين ميزان يا بيشتر، به شکل نقدي به سيلزدگان کمک کنند .
زراعت پیشه همچنین تاکید کرد که شرکت توزیع برق شیراز همواره قدردان نیروهای بازنشسته خود بوده است، گفت: نیروهای بازنشسته، سرمايه هاي ارزشمند کشور محسوب مي شوند که همواره در زمان نياز همراهي خود را اثبات کرده اند .
در این مراسم از عبدالعلی ذنوبی و نوذر عسکری که به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، به واسطه بیش از سه دهه فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق شیراز قدردانی و تجلیل شد.
 
کد مطلب : ۲۰۰۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما