شیراز میزبان رویداد استارتاپی 2P

27 فروردين 1398 ساعت 8:32

پردیس شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری فارس با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در شیراز رویداد استارتاپی 2P را برگزار می نماید.


به گزارش حافظ خبر، پردیس شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری فارس با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در شیراز رویداد استارتاپی 2P را برگزار می نماید.

اردوی استارتاپ چیست ؟

رویدادی که در 150 کشور برگزار شده است.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی با متد بین المللی است که در ۳ روز متوالی برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا در طی 54 ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده ای را اجرا کند. هدف از برگزاری این رویداد تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش علمی و عملی افراد مشتاق به راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده های خود مطابق با اصول علمی کسب و کار می باشد.اسـتارتاپ، به شرکت های نوپایی گفته می شود که با یک ایـده سـاده و اولیه شروع می کنند و به سـرعت رشد می کنند.

زمان برگزاری :
۴ تا ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

مکان برگزاری :
شیراز - میدان صنایع - پردیس شرکت های دانش بنیان فارس واقع در صنایع الکترونیک شیراز

تسهیلات به برگزیدگان رویداد:
- ۶ ماه استقرار رایگان - معرفی به صنایع مرتبط و سرمایه گذاران
- تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۷۰ میلیون تومان
- کارگاه آموزشی کسب و کار

لینک ثبت نام:
swshiraz.ir


کد مطلب: 20047

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/20047/شیراز-میزبان-رویداد-استارتاپی-2p

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir