۰
plusresetminus
رییس شورای شهر شیراز اعلام کرد:

اسقبال شورای شهر از افزایش مناسبات فرهنگی شیراز با سایر کشورها

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲
رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز از هرگونه مناسبات دیپلماتیک فرهنگی و اقتصادی با دیگر کشورها استقبال می‌کند.
اسقبال شورای شهر از افزایش مناسبات فرهنگی شیراز با سایر کشورها
به گزارش حافظ خبر، «سیداحمدرضا دستغیب»   دیدار رایزن فرهنگی سفارت آلمان در ایران گفت: شورای پنجم دارای رویکردی فرهنگی است و با همین رویکرد از مناسبات دیپلماتیک دو جانبه دیپلماتیک در عرصه بین المللی استقبال می‌کند.
وی افزود: افزایش مناسبات فرهنگی و اجرای برنامه‌های مشترک در این زمینه می‌تواند منجر به بهبود روابط بین ملت‌ها و آشنایی با فرهنگ، آداب و سنن یکدیگر شود.
رییس شورای اسلامی شهر شیراز ضمن تاکید بر لزوم افزایش ارتباط فرهنگی با سایر کشورها گفت: برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک می‌تواند گامی موثر در تعامل و ارتباط با سایر کشورها باشد.

«یوستوس کمپر» رییس بخش فرهنگی سفارت آلمان نیز در این دیدار اعلام کرد: سفارت آلمان از اجرای برنامه های فرهنگی مشترک با شیراز استقبال می کند.
رییس بخش فرهنگی سفارت آلمان با اشاره به رابطه معنوی حافظ و گوته اضافه کرد: امسال دویستمین سالگرد انتشار دیوان «غربی شرقی» گوته است و رابطه معنوی این دو شاعر بزرگ بر روابط دو کشور ایران و آلمان تاثیرگذار بوده و می‌تواند پایه اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک قرار بگیرد.
کد مطلب : ۲۰۰۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما